U novoj epizodi podkasta upoznajemo osnivače startapa Radoznali Vrabac koji spaja tehnologiju, kreativnost i emociju kroz personalizovane knjige za decu, ali i odrasle.
Naši gosti bili su Stefan Milić i Tijana Mirkajlović koji su sa nama podelili više informacija o osnivanju pomenutog startapa, u čemu se razlikuju od sličnih rešenja na tržištu, kao i šta ih je inspirisalo da pokrenu još jedan brend za odrasle – „Ljubav u koricama“.
Sa čak šestoro osnivača i kancelarijama u četiri zemlje regiona, način donošenja odluka i organizacija tima predstavlja poseban izazov za ovaj domaći startap, koji je uspeo da ostvari prihod od 2,4 miliona evra prodajom više od 300.000 proizvoda u osam evropskih tržišta, o čemu smo takođe razgovarali.
U ovoj epizodi otkrivamo koji su ključni kanali prodaje za Radoznalog Vrapca, kako su pristupili marketingu, ali i kako su zatvorili nedavnu rundu investicije od 650.000 evra. Delimo i konkretne uvide o tome šta znači održiv rast, zašto je strpljenje važno, i kako izgleda kada tim sam finansira svoj razvoj.
00:00 – Office Talks intro
00:50 – Osnivanje startapa Radoznali Vrabac
06:39 – Struktura tima
09:50 – 300.000 prodatih knjiga
17:20 – Podizanje investicije
22:40 – Masovna proizvodnja i širenje u EU
27:51 – Takmičenja i nagrade
35:30 – Saveti za buduće osnivače startapa
38:06 – Budući planovi za startap
_______________
Zvanični sajt Radoznalog Vrapca
_______________
📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube
🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle
📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter
🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7