The Pop & Koja Show | Episode #11 | Muško – ženska prijateljstva | Gosti: Milana i Filip |

The Pop & Koja Show
Da li zaista postoje muško – ženska prijateljstva, kako su društvene mreže uticale na promenu razmišljanja kod mladih a tiče se veza, ljubavi i života.
Da li zaista postoje muško – ženska prijateljstva, kako su društvene mreže uticale na promenu razmišljanja kod mladih a tiče se veza, ljubavi i života? Pitali smo naše specijalne goste (specijalni zato što su prvi, ne zato što su stručni…) Milanu Krstonošić i Filipa Novakovića. Poslušajte naša i njihova iskustva i javite se ako i vi imate neku zanimljivu priču koju biste podelili sa nama i našim slušaocima.

Zapratite nas na Instagramu @thepopandkoja
Svrha ovog podcasta nije omalovažavanje niti vređanje bilo koga.
Podržite nas iznosom koji sami određujete na mesečnom nivou: https://www.patreon.com/thepopandkoja

Srbija u dva – februar/veljača 12, 2020

Srbija u dva - RSE
Predstavnici RS obustavljaju rad u odlučivanju u institucijama BiH.
Predstavnici RS obustavljaju rad u odlučivanju u institucijama BiH.
Vučić ide u Minhen na Bezbednosnu konferenciju.
Putin i Erdogan razgovarali o smirivanju situacije u Siriji.
Da li građani Srbije plaćaju previše za održavanje Dvorskog kompleksa na Dedinju, u kome stanuje porodica Aleksandra II Karađorđevića?

EP 057: Uroš Banješević, Mad Head Games, razvoj video igara – Pojačalo Podcast

Pojačalo
Gost 057. epizode Pojačalo podcasta je Uroš Banješević, jedan od pionira game developmenta u regionu kao i jedan od osnivača domaćeg studija „Mad Head Games”.
Gost 057. epizode Pojačalo podcasta je Uroš Banješević, jedan od pionira game developmenta u regionu kao i jedan od osnivača domaćeg studija „Mad Head Games”. U razgovoru sa Ivanom Minićem, Uroš se potrudio da nam prenese svoje iskustvo i znanje u dizajniranju i pravljenju igrica kao i veštinama pregovaranja sa velikim kompanijama.

Poslušajte koja je razlika između singleplayer i multiplayer igrica, šta se desi kada server ne može da podrži količinu prijavljenih igrača, koje su cake koje velike gamerske kompanije koriste da bi igrač ostao što duže u igrici i kako je uopšte biti i raditi u industriji igara u Srbiji.

Teme u podkastu:
– Ulazak u svet kreiranja video igara
– Razvojni ciklus prve igre
– Kako je nastao Mad Head Games
– Rad sa izdavačima
– Kraljević Marko kao inspiracija za igru
– Razvoj HOPA igara kao početni nivo u gaming industriji
– Saradnja sa Wargamingom
– Kada uspreh igre prevaziđe očekivanja
– Šta su Premium igre?
– Planovi za budućnost

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2SHNs1w

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN