TETKE S04E01 – Tetke (ni)su blizu

Remarker
Vratile smo se, Tetke i četvrtu sezonu to rade drugačije.
Vratile smo se, Tetke i četvrtu sezonu to rade drugačije. Opet kao duo, Alexis i Goran najavljuju događaje za Nedelju ponosa sa svojim gostima, Filipom Vulovićem iz Prajda i Patrikom Lazićem iz Heartefact-a, rediteljem predstave Naš sin, koju posebno preporučujemo iz programa Nedelje ponosa.

EP 231: Vedran Sorić, Prodajni Mindset & Sorbel Group – Pojačalo podcast

Pojačalo
„Prodaja po svaku cenu nije najbolje rešenje.“

U 231. epizodi podkasta Pojačalo, Ivanu Miniću pridružuje se Vedran Sorić, čovek sa prebogatim iskustvom u domenu prodaje, prodajnih aktivnosti i preduzetništva.

„Prodaja po svaku cenu nije najbolje rešenje.“

U 231. epizodi podkasta Pojačalo, Ivanu Miniću pridružuje se Vedran Sorić, čovek sa prebogatim iskustvom u domenu prodaje, prodajnih aktivnosti i preduzetništva. Vedran je tokom svoje karijere prošao niz edukacija i radio u više velikih korporacija, izgradio bezbroj konekcija i dobro se upoznao sa najrazličitijim strategijama prodaje kako u Hrvatskoj tako i globalno. Zbog toga, Vedran Sorić je u stanju da nam pruži jedinstvenu perspektivu na strategiju prodaje kao koncept i veštinu i podeli sa nama neke manje poznate trikove svog poslovanja. Kao neko ko se čitavog života opirao previše rigidnim procedurama i šablonima koji su često ustaljeni u radu velikih korporacija, Vedran je izgradio jedinstven, sebi svojstven pristup prodaji i poboljšanju prodajnih tehnika i strategija, a njegov cilj je da to znanje i podeli sa što većim brojem ljudi. Zbog toga, Vedran je veoma fokusiran na edukacije koje pruža klijentima kroz rad svoje konsultantske firme Sorbel Group, kao i kroz svoj sopstveni podkast – Prodajni Mindset – koji vodi zajedno sa kolegom Sašom Tenodijem.

Teme u epizodi:
– Uvod
– Otkud Jordan Belfort u Zagrebu?
– Šta ću biti kad porastem
– Prvi nagoveštaji budućnosti
– Prvo iskustvo
– Upoznavanje drugih kultura
– Životna škola
– Rad u korporaciji
– Idemo u Lidl
– Idemo iz Lidla
– MBA
– Najvažnije lekcije
– Šta čini uspešnog distributera
– Rešavanje konflikata
– Lični pristup prodaji
– Trening prodaje
– KPI problemi i rešenja
– Najveći uticaji
– Zašto Belfort?

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3qYG5Ik

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Slavoj Žižek – Nacionalna rastrojstva

Radio Peščanik
Bivši Putinov savetnik je upozorio da Ukrajina stvara gej super-vojnike: „Najjača vojska u staroj Grčkoj je bila spartanska.
Bivši Putinov savetnik je upozorio da Ukrajina stvara gej super-vojnike: „Najjača vojska u staroj Grčkoj je bila spartanska. Svi su bili homosi. Isto planiraju i za ukrajinske oružane snage.“

Ljubodrag Stojadinović – Prvaci

Radio Peščanik
Na granici između kuće i škole je put kojim će svakoga dana oprezno i uz pratnju koračati prvaci dok se ne sviknu i postanu spretniji i odlučniji.
Na granici između kuće i škole je put kojim će svakoga dana oprezno i uz pratnju koračati prvaci dok se ne sviknu i postanu spretniji i odlučniji. A onda će ih jednoga dana pustiti same.

#193 LinkedIn-om do kinte a ne krindža sa Stevan Končarom iz Authority Marketinga

Pokretači
Stevan Končar je serijski pokretač, sada ko-osnivač Authority Marketinga koji pomaže klijentima da unaprede svoj LinkedIn profil i od njega naprave moćnu platformu za prodaju svojih usluga i sebe.
Stevan Končar je serijski pokretač, sada ko-osnivač Authority Marketinga koji pomaže klijentima da unaprede svoj LinkedIn profil i od njega naprave moćnu platformu za prodaju svojih usluga i sebe. Stevanu u poslu pomaže njegovo bogato iskustvo jer je radio kao direktor prodaje i razvoja poslovanja u jednom od naših najuspešnijih start-upova Fishing bookeru. Pored toga što mi je Stevan objašnjavao zašto LinkedIn ne mora da bude cringe, pričali smo i o očinstvu i preduzetništvu, njegovoj odluci da se preseli iz Beograda, kao i o tome kako i zašto treba naučiti prodaju šta god radili.

Beleške

https://www.linkedin.com/in/stevan-koncar-authority-marketing/?originalSubdomain=rs

https://authority.marketing/

EP 230: Lazar Džamić, content & storytelling trainer – Pojačalo podcast

Pojačalo
„Marketing je postao mašina za pretvaranje prirodnih resursa u otpad.“

U 230. epizodi Pojačala Ivanu Miniću pridružuje se po drugi put Lazar Džamić u drugoj rundi razgovora, gotovo 200 epizoda kasnije.

„Marketing je postao mašina za pretvaranje prirodnih resursa u otpad.“

U 230. epizodi Pojačala Ivanu Miniću pridružuje se po drugi put Lazar Džamić u drugoj rundi razgovora, gotovo 200 epizoda kasnije. Lazar Džamić je čovek koji nosi mnogo različitih šešira, ali najpoznatiji je kao vodeći digitalni strateg u svetu i predavač na različitim univerzitetima, edukacijama i radionicama. Njegov fokus ovih dana je na etici u marketingu i svim drugim sferama života.

Ivan i Lazar u ovoj epizodi razgovaraju o razlozima iza Lazarevog odlaska u London, povratka i ponovnog odlaska, pri čemu naglašavaju koliko je bitno i produktivno ponekad napraviti drastičnu izmenu u životu i karijernom putu da biste povratili fokus, pivotirali svoje napore i okrenuli se novim ciljevima i izazovima.

Lazar će nam otkriti svoja mišljenja o tome koje su sve prednosti i mane koje su na neki način urođene ljudima sa naših prostora i koje od njih treba izmeniti i poboljšati da bi se postigao profesionalni uspeh u inostranstvu, a koje se mogu „ispolirati“ i pretvoriti u svojevrsnu supermoć koja inače tek počinje da se uči kao akademska disciplina u svetu biznisa i marketinga.

Na završetku razgovora, Ivan i Lazar okreću se Lazarovim privatnim projektima, planovima i željama za budućnost uz osvrt na već ostvareno. Dotiču se i pitanja etike u marketingu kao i održivosti u domenu elektronskih medija koja u poslednjim godinama klimatske nestabilnosti postaje sve važnije goruće pitanje.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Zašto povratak i odlazak?
– Brexit
– Koje rednosti i teme su cilj?
– Razlike u radu između podneblja
– Naše mane i prednosti
– Veština pripovedanja
– Priča Apple brenda
– Dalji rad
– Suba Soba
– Zadovoljan postignutim?
– Etika u marketingu

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/44sUABX

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#192 Almažan vatrišta sa Bobanom Almažanom i Milošem Ristićem

Pokretači
Boban Almažan je zvezda jedinstvenog kulinarskog kanala Alamžan Kitchen na YouTube-u dok je MIloš Ristić renomirani chef sa izuztenim međunarodnim iskustvom.
Boban Almažan je zvezda jedinstvenog kulinarskog kanala Alamžan Kitchen na YouTube-u dok je MIloš Ristić renomirani chef sa izuztenim međunarodnim iskustvom. Zajedno su pokrenuli Almažan vatrišta (iliti Almazan fireplaces), sjajn novi kulinarski koncept koji se bazira na dinamičkom gastronomskom iskustvu (tj. interakciji gostiju sa kuvarima i hranom). Pričali smo o novim konceptima u gastronomiji i ugostiteljstvu, filmu „The Menu“, zaboravljenim jelima i društvenim medijima.

Beleške:

https://www.instagram.com/almazanfireplaces/
https://www.instagram.com/almazan_kitchen/
https://www.instagram.com/cheff_milos/

https://soundcloud.com/srdjan-garcevic/beosvet-9-kafanisanje-ft-pavle-marinkovic

S11E14 – Sva ta kultura

Dopisi iz Diznilenda
Kako treba da izgleda kulturna politika i na šta bismo mi potrošili državne pare?
Kako treba da izgleda kulturna politika i na šta bismo mi potrošili državne pare? Sve apropo bifa gradonačelnika Banjaluke i modernih izvođača. Koliko si licemjeran pripadnik LBGT populacije od nula do Ana Brnabić? Halijard i Balijard. Miljan donosi neke insajderske uvide. Vreli momci za kraj vrelog ljeta.

Pratite nas na:
https://www.youtube.com/@dopisiizdiznilenda
www.facebook.com/DopisiizDiznilenda/
www.podcast.rs/autori/dopisi-iz-diznilenda/

Ako želite da nam pomognete u održavanju servera na soundcloudu, uplate rado primamo na PayPal: mtanic@gmail.com ili postanite naš patron na www.patreon.com/dopisi

Miljan:
fb: /mtanic, Twitter/Instagram: @mtanic
YouTube: /Mtanic

Nemanja:
fb: /paleksic

@diznilend

iTunes: itunes.apple.com/us/podcast/id1223989792

Stitcher:
https://www.stitcher.com/show/dopisi-iz-diznilenda-podcast
Pocket Casts: pca.st/pT2h

podcast.rs/show/dopisi-iz-diznilenda/

Spotify: https://open.spotify.com/show/4U3wm6QOkJ30QEbk1kvqZS?si=RM6QdrOlTuO0WUJzYBl7hA

EP 229: Srđan Erceg, Infinity Lighthouse – Pojačalo podcast

Pojačalo
„Savršenstvo je neprijatelj dobrog.“

U 229. epizodi Pojačala gost Ivana Minića je gost koji nam je svima već dobro poznat – Srđan Erceg.

„Savršenstvo je neprijatelj dobrog.“

U 229. epizodi Pojačala gost Ivana Minića je gost koji nam je svima već dobro poznat – Srđan Erceg. Ivan i Srđan nastavljaju priču koju su počeli pri Srđanovom prethodnog gostovanju o Infinity Lighthouse, Srđanovim poduhvatima u tom polju i njegovoj poslovnoj filozofiji i ciljevima.

Srđan Erceg i njegov projekt Infinity Lighthouse predstavljaju početak podkastovanja na našim prostorima u kontekstu i kapacitetu biznisa koji može doneti nekakav profit i predstavljati održivi poslovni poduhvat.

Međutim, kako se njihova priča nastavlja, Srđan naglašava da njegov cilj u poslovanju nije strogo i isključivo profit, već vrednost i merodavnost pružanja platforme glasovima koji imaju nešto vredno da podele sa svima nama i čija razmišljanja, filozofije i pogledi na svet doprinose poboljšanju društva.

Srđan nam u nastavku otkriva koji su njegovi snovi, planovi i nade za budućnost, čemu bi se posvetio kada bi postigao uspeh milijardera i koliko mu je bitno da na neki način vrati nešto svom društvu i zajednici kroz humanitarni i dobrotvorni rad.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako se iskristalisao plan isplativosti podkasta
– Kako do održivog modela?
– Snalaženjem do smislene platforme
– Za ljubav Formule 1
– Ljudi su društvena bića
– Mora se na sve načine gurati napred
– Misterija uspeha na YT
– Pod kapicom – neočekivani uspeh
– Cilj je priča, a ne profit
– Doslednost je ključna
– Ne mora sve biti velika priča
– Gosta osloboditi straha
– Odakle motivacija dolazi

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3YGGxaw

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN