Ja, Preduzetnik – Epizoda 29 – Jasmina Krstić Latinović, Pro PR

Ja preduzetnik
Jasmina Krstić Latinović je osnivač i direktor firme Pro PR, koja se bavi pružanjem usluga PR-a.
Jasmina Krstić Latinović je osnivač i direktor firme Pro PR, koja se bavi pružanjem usluga PR-a.

Jasmina se totalno slučajno obrela u ulozi PR-a 2004. godine, obzirom da je sa novinarske pozicije, na kojoj se tada nalazila, dobila ponudu da se bavi poslovima PR-a. Iako ništa u tom trenutku nije znala o samom poslu, prihvatila je ponudu.

Od samog početka je sarađivala sa velikim svetskim kompanijama, kao što je Sony, i kroz praktičan rad je sticala nova znanja i iskustva. Nakon nekoliko godina, stiže ponuda od Beogradske arene, koju jednostavno nije mogla da odbije. Na tom poslu je imala prilike da radi Eurosong, Euroleague u košarci, koncerte velikih svetskih bendova i zvezda…

Nakon nekoliko godina rada za druge, 2011. Jasmina odlučuje da pokrene sopstveni posao. Iako potkovana stručnim znanjem i velikim stečenim iskustvom o svom poslu, ipak je nailazila na razne izazove, a sa kojim se većina preduzetnika na samom početku susreće.

Šta je PR i zašto je on svima bitan, zašto je poslovni model nemanja direktno zaposlenih, već saradnje sa drugim preduzetnicima na bazi projekata dobar, kako treba da izgleda PR malih kompanija koje su tek na početku, a kako onih većih, kako da iskoristite PR u kriznim situacijama, i još mnogo saveta i lekcija od dame koja je radila PR kampanje i za Ujedinjene nacije, Adidas, Reebok, Samsung, Universal Networks….

Pakao prve generacije iseljenika u USA

Naš BIRO
Pisao nam Nikola iz Amerike, koliko je ostvario svoj Americki san, procenite sami.
Pisao nam Nikola iz Amerike, koliko je ostvario svoj Americki san, procenite sami. Zapratite nas na tviteru. Sve je manje siromasnih na svetu. Ko je sada srednja klasa. Uzasi skolskih kredita u USA. Zekin americki plan. Kako zive Warren Buffet, Bil Gates, Gary Vee… Koliki je sum okoline za upseh u Srbiji. Vesela Hristi se vratila u Srbiju, zasto? Kako? I koja je perspektiva…

TALASNA DUŽINA #09 PAVLE GRBOVIĆ – IZGRADNJA NOVOG BRENDA POKRETA SLOBODNIH GRAĐANA

Talasna dužina
Kada će PSG od pokreta da preraste u političku partiju?

Šta su politički i ekonomski prioriteti PSG-a?

Kada će PSG od pokreta da preraste u političku partiju?

Šta su politički i ekonomski prioriteti PSG-a?

Kako će PSG ideološki da se profiliše?

Da li će PSG izaći na sledeće parlamentarne izbore?

Gost: Pavle Grbović, Član Predsedništva PSG

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

EP 021: Saša Ševo – Pojačalo podcast

Pojačalo
Saša Ševo je trejser i veliki zaljubljenik u parkour kulturu.
Saša Ševo je trejser i veliki zaljubljenik u parkour kulturu. Kada je po prvi put čuo za parkour sredinom 2000-ih u Kuli, momentalno se zaljubio u ovu veštinu, učio prve lekcije sa kopiranog CDa i padao bezbroj puta pre nego što bi uspeo da izvede željeni pokret.

Niz padova i neuspeha nikada nije zaustavio njegov trud, već je na iste gledao kao na nove izazove i prepreke koje treba prevazići.
Radio je kao parkour instruktor, performer, menadžer, akrobata, fitnes instruktor, čak i prodavac. Povezao je parkour zajednice Srbije i Hrvatske, a putovao je i svetom zarad širenja ove veštine i konstantnog učenja.

Zajedno sa Kristinom Ivković 2011. godine osnovao je Skochypstiks, brend odeće za ljude u pokretu, koji se danas prodaje širom planete.

Saznaćemo kako jedna veština poput parkour-a može da prenese disciplinu i filozofiju u biznis poslovanje, koliko se važnim mogu ispostaviti konekcije iz drugih ogranaka poslovanja i kako je mala, lokalno proizvedena linija specijalizovane odeće za parkour doživela globalnu ekspanziju.

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2QB29lO

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#52 Daniela Stanković i Jovana Antić – Koozmetik / Beograd

Pokretači
Pokrenut 2015., Koozmetik je sad već poznat po svojim prelepo dizajniranim prirodnim kozmetičkim proizvodima najvišeg kvaliteta, a od skora možete posetiti i njihovu prelepu radnju u Višnjićevoj 2 na Doćolu.
Pokrenut 2015., Koozmetik je sad već poznat po svojim prelepo dizajniranim prirodnim kozmetičkim proizvodima najvišeg kvaliteta, a od skora možete posetiti i njihovu prelepu radnju u Višnjićevoj 2 na Doćolu. Sa Danielom Staković i Jovanom Antić sam pričao o tome kako je izgledalo izgraditi brend u novom polju i o mukama s kojima se susreću perfekcionisti u Srbiji.

Ja, Preduzetnik – Epizoda 28 – Željko Ilić, In Centar

Ja preduzetnik
Željko Ilić je osnivač i direktor In Centra, haba koji kroz svoje usluge i programe pruža podršku preduzetnicima i startapovima u razvoju poslovanja.
Željko Ilić je osnivač i direktor In Centra, haba koji kroz svoje usluge i programe pruža podršku preduzetnicima i startapovima u razvoju poslovanja.

Od najranijih dana Željko je bio preduzetnički orjentisan, pa je tako kao mlad započeo svoj posao sa butikom. Nakon nekoliko godina rada, za koji kaže da mu je pomogao da dosta nauči o prodaji, shvata da želi da se dodatno edukuje o biznisu, pa upisuje poslovnu školu.

Posle završenog školovanja, dolazi na ideju pokretanja haba, kojih u to vreme gotovo i da nije postojalo u Srbiji. Kao i svaki početak, tako je i Željkov imao jako puno izazova, pogotovu što u tom trenutku sam poslovni model haba nije bio poznat gotovo nikome. Odabir saradnika, kreiranje i vođenje tima, kako dopreti do ljudi i postati prepoznatljiv na tržištu bili su samo neke od prepreka na putu.

In centar je danas izuzetno prepoznatljiv i nudi širok spektar usluga, a zbog svog posla Željko je u svakodnevnom kontaktu sa početnicima u biznisu, pa ćete kroz ovaj intervju moći da čujete koje su najčešće greške koje se prave prilikom pokretanja posla, kako da efikasnije prodajete svoje proizvode i usluge, zašto zapošljavanje prijatelja možda i nije toliko dobra ideja, kao i mnogo drugih izuzetno korisnih stvari od zaista inspirativnog Željka Ilića.

UZNEMIRUJUCE: Dramatican zaokret na putu motorista iz Dubaija u Beograd

Naš BIRO
Gastarbajterstvo – svi dodju na godinu a ostanu i preko 20.
Gastarbajterstvo – svi dodju na godinu a ostanu i preko 20. Konacno ukinute vize za gradjane Srbije za UAE. Da li je Vucic doneo napredak? Vuk i moto ekipa napravili dramatican zaokret na putu do Beograda. Zekina teska fitness obecanja. Markov prvi Ramazan u Saudi. Predlog knjiga za licno unapredjenje. Da li cemo uspeti da pojedemo zabu?

TALASNA DUŽINA #08 VLADIMIR VUČKOVIĆ – ZAŠTO PRIVREDNI RAST SRBIJE ZAOSTAJE?

Talasna dužina
Zašto privredni rast Srbije zaostaje u odnosu na druge?
Zašto privredni rast Srbije zaostaje u odnosu na druge?

Kakva je veza između privrednog rasta i kvaliteta života?

Kako nizak nivo vladavine prava i korupcija koče rast?

Koji su pozitivni primeri na koje bi Srbija mogla da se ugleda?

Gost: Vladimir Vučković, Fiskalni savet.

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Ja, Preduzetnik – Epizoda 27 – Vladimir Nikolić, LimundoGrad

Ja preduzetnik
Vladimir Nikolić je suosnivač i suvlasnik LimundoGrada, jednog od najprepoznatljivijih internet brendova u Srbiji.
Vladimir Nikolić je suosnivač i suvlasnik LimundoGrada, jednog od najprepoznatljivijih internet brendova u Srbiji. Odrastajući jednim delom i u Nemačkoj, uz roditelje koji su bii preduzetnici, Vladimir i njegov brat su i sami od malena pokazivali preduzetnički mentalitet.

U jednom trenutku shvataju značaj koji Ebay kao platforma ima, ali i značaj koji će tek imati u budućnosti, pa dolaze na ideju da nešto slično pokrenu samostalno u Srbiji. U premišljanju da pokrenu svoj posao, shvataju da u Srbiji već postoji slična platforma. Odlučuju da ih to ipak ne odvrati od njihove namere.

Uporedo studirajući, radeći i gradeći posao pomoću „štapa i kanapa“, Vladimir sa svojim bratom odlazi u Zagreb, kako bi svoju ideju predstavili potencijalnim investitorima. Naravno da je odlazak u Zagreb predstavljao ogroman izazov i to ne samo u finansijskom pogledu…

Fenomenalna i emotivna preduzetnička priča o volji, želji i upornosti, značaju prve porudžbe od 200 dinara, izazovima koje saradnja sa investitorima nosi, građenju tima i organizacije i još mnogo toga od izvanrednog Vladimira Nikolića.

EP 020: Branimir Gajić – Pojačalo podcast

Pojačalo
Ivan Minić i Pojačalo podcast u novoj epizodi za gosta imaju Branimira Gajića, idejnog tvorca i osnivača Infostud grupe.
Ivan Minić i Pojačalo podcast u novoj epizodi za gosta imaju Branimira Gajića, idejnog tvorca i osnivača Infostud grupe.

Za slušaoce i gledaoce podkasta, Branimir govori o tome kako je Infostud počeo kao studentski portal, razvijao se i, nakon 19 godina rada, od jedne male firme, prerastao u grupaciju koja pod svojom kapom ima 5 različitih biznisa i zapošljava skoro 200 ljudi.

Branimir otkriva kako je tekao ovaj put, sa kakvim se izazovima sretao, na koji način je obavio akvizicije, sa kojim se neuspesima sreo i šta je iz njih naučio. Takođe, naš sagovornik govori o principima po kojima je izgradio svoju firmu, kako je zapošljavao ljude, ali i koje su mu ambicije i ciljevi za budućnost.

Teme u podkastu:
– Kada je Infostud postao firma
– Akvizicija kao način proširenja poslovanja
– Pronalaženje pravog zaposlenog
– Neuspeh nije propast
– Značaj i uloga planiranja u poslu

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2VFSqv6

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN