209 – Kako i zašto da tražite sponzora za svoj sadržaj

Male pobede
Traženje sponzora može da izgleda kao bauk, ali zapravo nije tako.
Traženje sponzora može da izgleda kao bauk, ali zapravo nije tako. Treba biti svestan da su veoma retke situacije u kojima će brendovi ili potencijalni sponzori sami prići vama, već da ćete mnogo češće morati da napravite sami prvi korak i da pitate ljude u cilju ostvarivanja saradnje. Pričamo kako to da uradite i šta da pripremite sa vaše strane.

EP 048: Miloš Milisavljević, obnovljivi izvori energije – Pojačalo podcast

Pojačalo
Mladi inovator Miloš Milisavljević, autor prvog na svetu javnog solarnog punjača za mobilne uređaje ‘Strawberry drvo’ za Pojačalo, sa Ivanom Minićem, priča o nastanku svoje firme “Strawberry energy”, objašnjava šta je to pametna klupa i kako funckioniše ceo Smart city sistem.
Mladi inovator Miloš Milisavljević, autor prvog na svetu javnog solarnog punjača za mobilne uređaje ‘Strawberry drvo’ za Pojačalo, sa Ivanom Minićem, priča o nastanku svoje firme “Strawberry energy”, objašnjava šta je to pametna klupa i kako funckioniše ceo Smart city sistem.

Mioš nam približava pojam solarne enrgije, njenu upotrebu i značaj i deli svoja iskustva poslovanja u Londonu. Objašnjava kako je moguće otisnuti se u svetske biznis vode i kako je biti srpski startup u svetu. Takođe poslušajte kako je moguće naći dobrog investitora za projekat i šta u znači dobar investitor, pojasniti razliku između hardware i software biznisa i koliko je zapravo timing važan za uspeh svakog biznisa i šta se dešava ako se ‘istrči pred rudu’?

Teme u podkastu:
– Razgovor sa investitorima
– Srpski start-up, pozitivno ili ne
– Pametna klupa

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2rQj5fI

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

208 – Kako da odradite bolji networking na događajima

Male pobede
Networking ili širenje poslovne mreže ili najprostije rečeno – upoznavanje novih ljudi na događajima je jedna od najbitnijih stvari koje treba da uradite kada posećujete neku konferenciju.
Networking ili širenje poslovne mreže ili najprostije rečeno – upoznavanje novih ljudi na događajima je jedna od najbitnijih stvari koje treba da uradite kada posećujete neku konferenciju. No, ne ide svima lako započinjanje razgovora sa nepoznatnim ljudima.

S06E08 – Organski proizvodi

Dopisi iz Diznilenda
Na početku se osvrćemo na neke privatne momente, uz opštu konfuziju glede nomenklature u LGBT zajednici.
Na početku se osvrćemo na neke privatne momente, uz opštu konfuziju glede nomenklature u LGBT zajednici. Ko je gajio vutru, ko suši vutru, šta premijerka razume a šta ne razume, ko dira Miću Megatrenda? Da li je NIN ispravno postupio? Ne zaboravljamo i ne zapostavljamo aferu Krušik. Najavljujemo kulturne manifestacije. Sretan 1. decembar, stay strong. Slušamo se, patreonišemo se.

Pratite nas na:
www.facebook.com/DopisiizDiznilenda/
www.podcast.rs/autori/dopisi-iz-diznilenda/

Ako želite da nam pomognete u održavanju servera na soundcloudu, uplate rado primamo na PayPal: mtanic@gmail.com ili postanite naš patron na https://www.patreon.com/dopisi.

Miljan:
fb: /mtanic, Twitter/Instagram: @mtanic
YouTube: /Mtanic

Nemanja:
fb: /paleksic

@diznilend

iTunes: itunes.apple.com/us/podcast/id1223989792

Stitcher: www.stitcher.com/podcast/dopisi-i…znilenda-podcast

Pocket Casts: pca.st/pT2h

207 – Saveti za bolje iskustvo na konferencijama

Male pobede
Skoro da je nebitno u kom sektoru privrede radite, događaja i konferencija ima na pretek i sigurno ste se u poslednje vreme našli na nekoj od njih.
Skoro da je nebitno u kom sektoru privrede radite, događaja i konferencija ima na pretek i sigurno ste se u poslednje vreme našli na nekoj od njih. Ipak, da li ste je iskoristili na najbolji način, da li ste izvukli maksimum iz te prilike? Evo par saveta o tome kako da vam poseta nekom događaju bude uspešnija.

#62 Dr Ana Ranitović – Kampster / Beograd/Groningen

Pokretači
Gošća je Dr Ana Ranitović, suosnivač i direktor onlajn platforme za online učenje Kampster, koja olakšava učenje sve od programiranja do onlajn marketinga.
Gošća je Dr Ana Ranitović, suosnivač i direktor onlajn platforme za online učenje Kampster, koja olakšava učenje sve od programiranja do onlajn marketinga. Kao osoba sa najrazličitijim profesionalnim iskustvima, od rada sa ženama zanatlijama iz jugo-istočne Srbije do doktoriranja antropologije na Oksfordu, Ana je podelila i svoje poglede na balansiranje života na poslu i onoga van, brain drain iz Srbije, kao, i veliku korisnost sociologije i antropolgije u biznis vodama.

Beleške na TheNutshellTimes.com
Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade

206 – Postapokaliptična priča jednog Crnog Petka

Male pobede
Jedna stvarno posebna epizoda Malih Pobeda… smeštena u postapokaliptični svet potrošačkog društva, gde je sve dozvoljeno, gde nema pravila, i gde se kao iz najgore noćne more budimo u bedi, okruženi stvarima koje nam ne trebaju.
Jedna stvarno posebna epizoda Malih Pobeda… smeštena u postapokaliptični svet potrošačkog društva, gde je sve dozvoljeno, gde nema pravila, i gde se kao iz najgore noćne more budimo u bedi, okruženi stvarima koje nam ne trebaju.

Ja Preduzetnik – Epizoda 41 – Nikola Stanišić – Stanišić Bio, Šumska Tajna

Ja preduzetnik
Nikola Stanišić je osnivač i direktor firme Stanišić Bio, koja je poznata po svom brendu Šumska tajna, unikatnim namazima od šumskih organskih pečuraka.
Nikola Stanišić je osnivač i direktor firme Stanišić Bio, koja je poznata po svom brendu Šumska tajna, unikatnim namazima od šumskih organskih pečuraka.

Posle samo godinu i po dana zvaničnog poslovanja, Šumska tajna se prodaje u Srbiji u oko 500 ritejl objekata, a proizvodi su stigli i na pet inostranih tržišta, od kojih je jedno i Amerika, gde posluju direktno sa gigantom Amazonom, a dogovoren je već i izvoz na kinesko tržište.

Kako je došlo do pokretanja celokupnog posla, koje su lekcije naučene prodajući proizvod na pijaci, koliki značaj su imali projekti USAID-a, PKS-a, Erasmus-a i drugih, kao i kako da konkurišete sa svojim kompanijama za iste, koji su izazovi brzog rasta, kako je preko fejsbuk grupe „Ja, Preduzetnik“ došlo do pronalaženja distributera u Kini, šta je morao da menja kod sebe od kada je postao preduzetnik i još mnogo toga, od jednog izvanrednog mladog čoveka, Nikole Stanišića, o čijim ćemo uspesima u budućnosti sigurno imati još puno prilika da čujemo.

TALASNA DUŽINA #26 STEVAN DOJČINOVIĆ – VITEZ ISTRAŽIVAČKOG NOVINARSTVA

Talasna dužina
Koji je značaj prestižne međunarodne nagrade „Vitez novinarstva“?
Koji je značaj prestižne međunarodne nagrade „Vitez novinarstva“?

Koje su poslednje stanice autoritarnih režima?

Koja iskustva istraživačkih novinara iz sveta su posebno šokantna?

Kako da se kroz međunarodnu saradnju ojača položaj novinara?

Gost: Stevan Dojčinović, glavni i odgovorni urednik KRIK-a.

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886
i
MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs