259 – Pregovaranje i kompromisi

Male pobede
Prodaja je često proces pregovaranja sa potencijalnim klijentima, a u svakom pregovaranju obe strane treba da budu spremne na kompromise. Šta to podrazumeva i sa kakvim stavom treba da uđete u pregovore?
Prodaja je često proces pregovaranja sa potencijalnim klijentima, a u svakom pregovaranju obe strane treba da budu spremne na kompromise. Šta to podrazumeva i sa kakvim stavom treba da uđete u pregovore?

EP 058: Aleksandar Gligorić, profesionalna fotografija, psi i dropshipping – Pojačalo podcast

Pojačalo
Gost 058 epizode Pojačalo podcasta je Aleksandar Gligorić, profesionalni fotograf, dropshipper i čovek koji je u biznisu sa francuskim buldozima.
Gost 058 epizode Pojačalo podcasta je Aleksandar Gligorić, profesionalni fotograf, dropshipper i čovek koji je u biznisu sa francuskim buldozima.

U razgovoru sa Ivanom Minićem, Aleksandar govori o tome kako funkcioniše biznis sa majicama, kako neko uspe da postane svetski popularan odgajivač pasa i koliko su društvene mreže zaslužne za uspeh u biznisu.

Aleksandar otkriva kako da pas stigne iz Srbije u Ameriku i kako dođe do toga da svetska zvezda naruči psa iz Srbije i naglašava koliko je važan fokus i posvećenost odabranoj niši.

Teme u podkastu:
– Odrastanje
– Ulazak u posao
– Posao sa majicama
– Početak bavljenja fotografijom i izlazak na inostrano tržište
– O estetici
– Brend sa retro odećom
– Bavljenje psima
– Važnosti niše
– Saveti

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/37IH6Vc

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

258 – Zašto je dobro imati odvojene uloge prodaje i produkcije

Male pobede
Nije uvek moguće, pogotovo ne za male agencije i timove, ali poželjno je imati odvojene uloge u timu za one koji ugovaraju posao i one koji ga izvršavaju.
Nije uvek moguće, pogotovo ne za male agencije i timove, ali poželjno je imati odvojene uloge u timu za one koji ugovaraju posao i one koji ga izvršavaju. Ukoliko to nemate, često nesvesno dolazite u situaciju da ograničavate sebi poslovne prilike.

257 – Četvorodnevna radna nedelja

Male pobede
U sve više užurbanom svetu, uvek možemo da pričamo o produktivnosti i povećanju iste.
U sve više užurbanom svetu, uvek možemo da pričamo o produktivnosti i povećanju iste. No, kao novina javila se i ideja o povećanju produktivnosti kroz smanjenje obaveznog radnog vremena i uvođenju četvorodnevne radne nedelje. Koliko ovo ima smisla i za koga, pričamo u ovoj epizodi.

#71 Ljubica Milutinović – NITI / Beograd, Brus

Pokretači
Ljubica Milutinović iz NITI designed kilims&blankets o osvežavanju tradicionalnih šara savremenim dizajnom, traženju tkalja po Srbiji i lepotama i mukama u dovodjenju starih zanata na tržište u 21. veku ‬
Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade
Više detalja na thenutshelltimes.com
Ljubica Milutinović iz NITI designed kilims&blankets o osvežavanju tradicionalnih šara savremenim dizajnom, traženju tkalja po Srbiji i lepotama i mukama u dovodjenju starih zanata na tržište u 21. veku ‬
Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade
Više detalja na thenutshelltimes.com

256 – Priča: Moja prva konferencija

Male pobede
O tome zašto treba ići na konferencije i događaje pričam non stop… ali možda nikada nisam rekao u jednoj epizodu kompletnu priču oko toga kako sam ja prvi put otišao na neki događaj i šta je meni to značilo.
O tome zašto treba ići na konferencije i događaje pričam non stop… ali možda nikada nisam rekao u jednoj epizodu kompletnu priču oko toga kako sam ja prvi put otišao na neki događaj i šta je meni to značilo. Istinita priča.

Editing Industrija video igara u Srbiji – Kristina Janković | TALASNA DUŽINA #34

Talasna dužina
Šta sve obuhvata industrija video igara obuhvata i koliki je njen značaj?
Šta sve obuhvata industrija video igara obuhvata i koliki je njen značaj?

Kakav je profil zaposlenih u gejmingu osim programera i kakve su zarade u industriji?

Koje su najuspešnije priče kada govorimo o investicijama i akvizicijama u ovom sektoru?

Kako inače izgleda investiranje u ovom sektoru? Koji sve tipovi investicija postoje?

Gošća: Kristina Janković, Srpska asocijacija industrije video igara.

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://cutt.ly/TrHTSIn

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Krejzi rič Ejžns

Remarker
U današnjoj epizodi „Zadovoljstva u tekstu“ pod nazivom „Krejzi rič Ejžns“, imamo godišnje žur izdanje: alumni Remarkerovog podkasta Ana Martinoli, uz stalnu postavu Vukomana Stranjančevića, Vladimira Cerića i Biljanu Srbljanović, raspravljaju o ovogodišnjoj dodeli nagrade Oskar uz dosta vike, dreke, smeha i gotovo fizičkih obračuna.
U današnjoj epizodi „Zadovoljstva u tekstu“ pod nazivom „Krejzi rič Ejžns“, imamo godišnje žur izdanje: alumni Remarkerovog podkasta Ana Martinoli, uz stalnu postavu Vukomana Stranjančevića, Vladimira Cerića i Biljanu Srbljanović, raspravljaju o ovogodišnjoj dodeli nagrade Oskar uz dosta vike, dreke, smeha i gotovo fizičkih obračuna. O značaju ove nagrade u novo doba industrije zabave, o politici i politikama Oskara, o dobitnicima, gubitnicima, haljinama i održivom razvoju, uz dodelu nagrada naše lične akademije ZUT podkasta, i o posebnom iznenađenje u glasovima publike, pričamo u ovoj zabavnoj i opuštenoj epizodi.

255 – Da li imate neke reference klijenata koje možemo pozvati?

Male pobede
U naslovu se javlja pitanje koje u radu sa ino-klijentima možete često čuti.
U naslovu se javlja pitanje koje u radu sa ino-klijentima možete često čuti. Da li imate kontakte klijenata koji su zadovoljni vašim uslugama a koje možete proslediti nekom potencijalnom klijentu kako bi ih pozvali i uverili se da ste dobri koliko to pričate?