Frejminizam – Gde je ženi mesto?

Remarker
U drugoj epizodi podkasta “Frejminizam” Hartefakt Fonda, koji je u okviru projekta Public! podržala Holandska ambasada, Aleksa Nedić (basista benda “Vizelj”) i Boris Borojević (student filozofije na Filozofskom fakultetu u Beogradu) pokušavaju da pronađu odgovor na pitanje Gde je ženi mesto? čitajući u dnevnoj štampi isposvest “muškarca iz Srbije” koji je očajan jer žene više nisu na istom mestu na kom su bile “pre 300 godina”. Šta Aleksa i Boris misle o svemu tome i zašto je bitno rastumačiti i ogoliti značenja takvih tekstova saznajte slušanjem ove epizode i priključite se u komentarima svojim odgovorima na pitanje Gde je ženi mesto?
U drugoj epizodi podkasta “Frejminizam” Hartefakt Fonda, koji je u okviru projekta Public! podržala Holandska ambasada, Aleksa Nedić (basista benda “Vizelj”) i Boris Borojević (student filozofije na Filozofskom fakultetu u Beogradu) pokušavaju da pronađu odgovor na pitanje Gde je ženi mesto? čitajući u dnevnoj štampi isposvest “muškarca iz Srbije” koji je očajan jer žene više nisu na istom mestu na kom su bile “pre 300 godina”. Šta Aleksa i Boris misle o svemu tome i zašto je bitno rastumačiti i ogoliti značenja takvih tekstova saznajte slušanjem ove epizode i priključite se u komentarima svojim odgovorima na pitanje Gde je ženi mesto?

Autorke podkasta:
Hristina Mitić i Dina Simić

Dizajnerka zvuka:
Lidija Mirović

265 – Šta je koučing?

Male pobede
Kod poslovnih edukacija možemo čuti termin „koučing“ ali retko ko zna tačno šta je to i često se meša sa konsaltingom, treningom, edukacijama i slično…
Kod poslovnih edukacija možemo čuti termin „koučing“ ali retko ko zna tačno šta je to i često se meša sa konsaltingom, treningom, edukacijama i slično… Koučing je tehnika poslovnog razvoja neke osobe koju možete koristiti i ako niste profesionalni kouč, kao i koristiti u svakodnevnom životu, ne samo u radu sa zaposlenima a fokusira se na postavljanje pravih pitanja.

Love Love Peace Peace Eurovision Podcast S02E01 – Beovizija 2020

Dopisi iz Diznilenda
U prvoj epizodi druge sezone evrovizijskog podcasta Love Love Peace Peace komentarišemo pesme prvog i drugog polufinala ovogodišnje Beovizije, koja se održava 28.02, 29.02. i 01.03.
U prvoj epizodi druge sezone evrovizijskog podcasta Love Love Peace Peace komentarišemo pesme prvog i drugog polufinala ovogodišnje Beovizije, koja se održava 28.02, 29.02. i 01.03.

264 – Da li prenosite svoje znanje zaposlenima?

Male pobede
Edukacija zaposlenih nije ništa novo i već je česta praksa u većini firmi.
Edukacija zaposlenih nije ništa novo i već je česta praksa u većini firmi. Ali pored toga da kompanija ili agencija izdvaja neke finansije da kupi neku literaturu ili šalje zaposlene na edukaciju, postavlja se pitanje da li interno delite znanje i organizujete edukacije unutar svojih timova… jer biste trebali.

EP 059: Radomir Basta, SEO strategija – Pojačalo podcast

Pojačalo
U novoj 059. epizodi Pojačalo Podcasta sagovornik Ivana Minića je Radomir Basta.
U novoj 059. epizodi Pojačalo Podcasta sagovornik Ivana Minića je Radomir Basta. On će vas provesti kroz svoje iskustvo u SEO, pisanju knjige, pravljenju popularnog sajta i još mnoge druge zanimljive teme.

Radomir će nam otkriti kako napraviti određeni tool koji umnogome olakšava rad na internetu, zašto je rad sa klijentima zahtevan ali isto tako i izazovan. U ovoj epizodi ćete saznati kako je nastao čuveni sajt Tarzanija, kao i koliko je zahtevno napisati knjigu o SEO i alatima koji štede vreme u radu i kolika je zastupljenost audio formata kod nas uopšte.

Teme u podkastu:
– Prvi posao
– Tehnike SEO kroz vreme
– Priča sa Four Dots-om
– Razvojni put od ulaska u SEO
– Four Dots danas
– SEO alati i njihova upotreba
– Knjiga “The Good Book of SEO”
– Tarzanija i kako je sve to počelo
– Prelazak Tarzanije na Youtube
– Podkast kao novi medij

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/32r1Gsl

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

263 – Da li ste dovoljno bogati da kupujete jeftine stvari?

Male pobede
„Nisam ja toliko bogat da kupim jeftino.“ – omiljeni citat od mnogo ljudi, ali i od mog jednog dobrog prijatelja.
„Nisam ja toliko bogat da kupim jeftino.“ – omiljeni citat od mnogo ljudi, ali i od mog jednog dobrog prijatelja. Zapravo označava da li svesno bacate pare misleći da štedite (samo kratkoročno), u odnosu na to da sačekate i kupite nešto kvalitetnije koje će vam trajati i napraviti stvarnu uštedu?

Loženje – Trep je novi pank

Remarker
U ovoj epizodi razgovaram sa Andrijom Ilićem iz Zicer kolektiva koji trenutno izbacuje pesme koje mi stoje na beskonačnom ripitu.
U ovoj epizodi razgovaram sa Andrijom Ilićem iz Zicer kolektiva koji trenutno izbacuje pesme koje mi stoje na beskonačnom ripitu. Ono što se može čuti tokom ovog razgovora je to da smo Andrija i ja kolege sa faksa i drugari, samim tim koliko god se trudili da zvučimo ozbiljno, vrlo brzo ulazimo u vrtlog konverzacija koje inače vodimo, a za koje smatramo da treba da se podele sa ljudima koji se ne kreću u istim krugovima kao mi.
Fokusirali smo se na narativ u muzičkim spotovima, davali primere koji su nam zapali za oko, pominjali srpskog Zek Efrona i postavili pitanje da li je dramaturgija prisutna u spotovima i ako nije, zašto je neophodna? Andrija iskreno priča o svojim radovima i kako je sa brzih kola, šampanjca i spota koji je bio prvi u trendingu prešao na crnu kajganu sa nekoliko desetina pregleda. Kao i uvek kada se dva dramaturga nađu na istom mestu,
naša iskustva i ono što se dešava u našim glavama otkako se time bavimo postaju glavne teme razgovora u kom otvoreno pričamo o svojim bagovima i pogledima na svet i ljude koji za nas postaju glavni junaci svojih i naših priča. Ne shvatajte naše šale ozbiljno, kako se šalimo sa drugima, tako se šalimo i sa sobom i apelujemo da nas neko konačno pozove da pišemo barem spotove, kad već u filmu nema mesta za nas. Savet koji imamo za dobar balans u životu je konstantan daydreaming, malo flex, malo Aristotel, da slušate sve što
izbacuje Zicer, ispratite Nihilov album koji izlazi uskoro i slušate Tam čiji će spot za pesmu “Sve dalje” da nas sve odvede u neki drugi svet.

Dizajnerka zvuka: Lidija Mirović
Logo: Veljko Ilić

262 – Da li učite tokom radnog vremena?

Male pobede
Normalno je da većina ljudi ne samo treba, već i želi da konstantno uči i da se unapređuje, jer je to jedini način da budemo u toku sa svim trendovima ali i da omogućimo sebi da napredujemo u poslu ili na poslovnim pozicijama.
Normalno je da većina ljudi ne samo treba, već i želi da konstantno uči i da se unapređuje, jer je to jedini način da budemo u toku sa svim trendovima ali i da omogućimo sebi da napredujemo u poslu ili na poslovnim pozicijama. Tako i kompanije često omogućuju edukacije svojim zaposlenima, obezbeđujući im seminare, kurseve, literaturu i slično… ali da li sve to možemo da radimo samo u okviru radnog vremena?

Ja, Preduzetnik – Epizoda 42 – Budimir Jovanović – Keramika Jovanović

Ja preduzetnik
Budimir Jovanović je osnivač i vlasnik kompanije Keramika Jovanović, koja je jedan od dva lidera u Srbiji, koja se bavi prometom keramike i opreme za kupatila, i koja u okviru svoje grupacije ima još pet kompanija,od čega tri iz oblasti proizvodnje, a dve iz trgovačke delatnosti.
Budimir Jovanović je osnivač i vlasnik kompanije Keramika Jovanović, koja je jedan od dva lidera u Srbiji, koja se bavi prometom keramike i opreme za kupatila, i koja u okviru svoje grupacije ima još pet kompanija,od čega tri iz oblasti proizvodnje, a dve iz trgovačke delatnosti. Međutim, put do današnjeg uspeha je bio dug i trnovit.

Budimir je rođen na Kosovu i Metohiji i smatra da ga borbeni karakter tog podneblja odlikuje. Sa samo pet godina sa porodicom se seli u Zrenjanin, gde su imali jako težak period. Obzirom da je samo otac radio, Budimir je bio prinuđen da od dečačkih dana počne i sam nešto da radi i doprinosi, kopajući komšijske bašte, istovarajući ugalj i radeći razne druge fizičke poslove. Smatra da su ti poslovi umnogome značajni za to gde je danas.

Kako izgleda prihvatiti rizik da napustite u toku devedesetih godina dobro plaćeni siguran posao i otisnete se u preduzetničke vode, a da pri tom imate i porodicu, koliko vas ozbiljno klijenti doživljavaju kada vozite starog juga i pokušavate da im prodate proizvode, kako je rano shvatio da će mu rad sa konsultantima omogućiti brži rast, na koji način danas Keramika Jovanović aktivno učestvuje u radu berze, koliko je bilo zahtevno uklopiti pet kompanija u jednu grupaciju, kako se suočava sa izazovom transfera kompanije sa prve na drugu generaciju, i još mnogo znanja i mudrosti od čoveka koji je već preko četvrt veka u preduzetništvu i koji je stvorio jednu od zaista izvanrednih kompanija koje Srbija ima.