ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Razvojni put Pegi Olsen

Remarker
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Razvojni put Pegi Olsen“ Biljana Keller i Vladimir Cerić, govore o horor filmu: „Nevidljivi čovek“.
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Razvojni put Pegi Olsen“ Biljana Keller i Vladimir Cerić, govore o horor filmu: „Nevidljivi čovek“.

Nevidljivi čovek je dobio još jednu filmsku ekranizaciju, sada se reditelj Li Vanel fokusira na žrtvu nevidljivog čoveka, Sesiliju Kas (Elizabet Mos). Ona nakon bega od nasilnika i skrivanja kod prijatelja iz detinjstva, počinje da veruje da je bivši partner, hi-tech inženjer optike, Edrijan Grifin proganja i da želi da naudi njoj i ljudima u njenoj blizini.

Kada ljudi iz Sesilijine okoline počinju da joj veruju, a kad to činimo mi? Da li se plašimo nevidljivog i zbog čega?

Hvala što komentarišete, šerujete i volite naš podkast – mnogo nam to znači!

Srđan Milošević – Biblijske legende i demokratija

Radio Peščanik
Moguće je, uz sve podrazumevane ograde, demokratiju simbolički posmatrati u vrlo sugestivnim biblijskim, preciznije – hrišćanskim analogijama, odnosno kao svojevrsnu „sekularnu religiju“.
Moguće je, uz sve podrazumevane ograde, demokratiju simbolički posmatrati u vrlo sugestivnim biblijskim, preciznije – hrišćanskim analogijama, odnosno kao svojevrsnu „sekularnu religiju“.

Vesna Rakić Vodinelić – Vanredno stanje kao normalno

Radio Peščanik
Mi ljudi Srbije živimo samo goli život, sa različitim stepenima ograničenja, a stari ljudi sa najvišim.
Mi ljudi Srbije živimo samo goli život, sa različitim stepenima ograničenja, a stari ljudi sa najvišim. Da li želimo samo goli život? Da li nam ga je Vučić dekretom nametnuo ili smo ga prihvatili?

Četvrta online konferencija „Izazovi za lidere u kriznim situacijama“

Ja preduzetnik
Gosti konferencije su bili Branimir Gajić, generalni direktor Infostud grupe i Vladimir Marinković, generalni direktor kompanije Sunce Marinković.
Gosti konferencije su bili Branimir Gajić, generalni direktor Infostud grupe i Vladimir Marinković, generalni direktor kompanije Sunce Marinković.

300 – Koliko je bitno da nađete svojih 10 minuta kreative

Male pobede
300 EPIZODA!!
300 EPIZODA!! Da mi je neko rekao da će biti i 300 epizoda podcasta bez pauze i prekida, smejao bih se. Ipak, sada znam da će biti još 300 bez problema. A zašto to znam… pa isto tako kao što znam da je bitno da nađete i vi neki projekat koji volite da radite i ispraznite svojih 10 minuta kreative.

Intro credit:
Crossing the Chasm by Kevin MacLeod
Link: https://incompetech.filmmusic.io/song/3562-crossing-the-chasm
License: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Ljubodrag Stojadinović – Teror u ulici Tomaša Ježa

Radio Peščanik
Sinoć sam iz najmanje tri izvora dobio snimak policijske brutalnosti, koja se odigrala u ulici Tomaša Ježa.
Sinoć sam iz najmanje tri izvora dobio snimak policijske brutalnosti, koja se odigrala u ulici Tomaša Ježa. Svakako ste to već videli, ali detalji čine slavlje, pa bi valjalo malo raščlaniti taj jezivi video.

299 – Šta bi radili da vam zabrane trenutni posao

Male pobede
Jedan super post od prijatelja me je podstakao da pričam o tome koliko je bitno da uvek razmišljamo o tome šta bi još mogli da radimo, tj. šta bismo radili da nam sutra kosmos zabrani da se bavimo onim čime smo se do sada bavili…
Jedan super post od prijatelja me je podstakao da pričam o tome koliko je bitno da uvek razmišljamo o tome šta bi još mogli da radimo, tj. šta bismo radili da nam sutra kosmos zabrani da se bavimo onim čime smo se do sada bavili…

Intro credits
Crossing the Chasm by Kevin MacLeod
Link: https://incompetech.filmmusic.io/song/3562-crossing-the-chasm
License: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Pojačalo izolacija: Digitalna transformacija i korisničko iskustvo – EP3

Pojačalo
U trećem javljanju iz izlolacije Ivan priča o tome kakav je značaj digitalne tranformacije, zašto su korisničko iskustvo i briga o klijentima izuzetno važne stavke u poslovanju.
U trećem javljanju iz izlolacije Ivan priča o tome kakav je značaj digitalne tranformacije, zašto su korisničko iskustvo i briga o klijentima izuzetno važne stavke u poslovanju. Saznajte na konkretnom primeru koji su problemi sa kojima se jedan ecommerce može sresti i kako ih možete rešiti i poboljšati svoje poslovanje.

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2xv23a8

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Slušajte nas na:
SoundCloud: http://bit.ly/2se8AQ8
iTunes: https://apple.co/2AKgRQA
Google Podcasts: http://bit.ly/2RBp8kr