Ja, Preduzetnik – Epizoda 47 – Miroslav Radišić – Miškone Plastika

Ja preduzetnik
Miroslav Radišić je direktor porodične kompanije Miškone Plastika, koju je, kao zanatsku radnju, pokrenuo njegov otac 1982. godine.
Miroslav Radišić je direktor porodične kompanije Miškone Plastika, koju je, kao zanatsku radnju, pokrenuo njegov otac 1982. godine. Pored strasti prema preduzetništvu, Miroslav ima ogromnu strast i prema odbojci, tako da u svojoj 47. godini igra Super ligu Srbije i kapiten je odbojkaškog tima Jedinstvo iz Stare Pazove.

Kako je bilo odrastati u 19 kvadrata stana koji je njegov otac dobio na korišćenje kao odbojkaš dolaskom u Staru Pazovu, šta su najvrednije životne i poslovne lekcije koje je naučio kroz sport, kako stiže da uskladi sportske i poslovne obaveze, koje su tri ključne stvari za mlade ljude, da li rad bude uvek nagrađen i još mnogo poslovnih i životnih mudrosti od čoveka iz čije svake pore njegovog bića izbija neverovatna energija, Miroslava Miška Radišića.

EP 081: Voja Žanetić, satiričar, „Indeksovo pozorište“, „PLjiŽ“ – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 81. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Voja Žanetić, satiričar, jedan od autora “PLjiŽ-a”. 4K čovek – ako budete gledali ili slušali, znaćete zašto – govori o sebi, i o tome šta ga je navelo da se lati pisanja, te u čemu leži razlog manjka objavljenih knjiga iz njegovog krajnje kreativnog pera, a razlog sam po sebi je veoma poistovetljiv i realan.
U 81. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Voja Žanetić, satiričar, jedan od autora “PLjiŽ-a”. 4K čovek – ako budete gledali ili slušali, znaćete zašto – govori o sebi, i o tome šta ga je navelo da se lati pisanja, te u čemu leži razlog manjka objavljenih knjiga iz njegovog krajnje kreativnog pera, a razlog sam po sebi je veoma poistovetljiv i realan. Kako pisati za klijenta reči koji ne bi trebalo da su Vaše, i kako se postaviti kad postoji razlika u željenom pristupu između Vas i klijenta – otkriva Voja u nastavku.

Sledi “Indeksovo pozorište”, i doslovno sve o njemu: od kreativnog procesa, stanja iza kulisa, preko teškog rada u vidu zabavljanja napaćenog naroda, pa do toga kako ga je to formiralo kao satiričara trasiranog u svet marketinga. Voja se tu zadržava, govoreći o tome kako privući pažnju publike, oglašavanju, kao i o sloganima iza kojih on stoji.

Aktuelni projekat, “PLjiŽ-”, ostavljen je za poslednji deo podkasta: nastanak, okup aktera, pronalazak tema i materijala za samu emisiju. Takođe, za kraj, Voja će se dotaći poslednjeg u nizu angažmana – rada na fakultetu i rada sa studentima.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Ko je Voja Žanetić
– Pisanje kao zvezda vodilja
– Voja kao književnik
– Pisanje za klijenta
– Razilaženje u pogledu pristupa između klijenta i Vas
– Profesionalno ostvarenje
– „Indeks“
– Kreativni proces u „Indeksovom pozorištu“
– Satiričari u marketing
– Kako pridobiti pažnju
– Advertajzing i Vojin pečat
– Predstave kao lek za napaćeni narod
– Iza kulisa
– Kako je nastao „PLjiŽ“
– Materijal za „PLjiŽ“
– Rad sa studentima

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/36ChDA5

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Potrošači i trendovi u digitalnoj ekonomiji – Ljubica Vukčević | TALASNA DUŽINA #52

Talasna dužina
Kako izgleda uspešno prilagođavanje trendovima u digitalnoj ekonomiji?
Kako izgleda uspešno prilagođavanje trendovima u digitalnoj ekonomiji?

Koje su ključne karakteristike lajk generacije?

Po čemu se pripadnici lajk generacije u Srbiji razlikuju od milenijalsa?

Šta će sve biti neophodno za uspeh jednog brenda u budućnosti?

Gošća: Ljubica Vukčević, direktorka za istraživanje kompanije DIRECT MEDIA

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni i odgovorni urednik Talasa

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA https://bit.ly/3bVGjT9

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://bit.ly/2TcgNme

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

MSDSS S2E2

Možemo samo da se slikamo
U drugoj epizodi Tamara priča o Vesićevim palmama, Dule o tome kako su karikaturisti i humoristi zamenili opoziciju, a Mašić pokušava da objasni ko koga i zašto kupuje na srpskoj medisjkoj sceni.
U drugoj epizodi Tamara priča o Vesićevim palmama, Dule o tome kako su karikaturisti i humoristi zamenili opoziciju, a Mašić pokušava da objasni ko koga i zašto kupuje na srpskoj medisjkoj sceni.

Ljubodrag Stojadinović – Enciklopedija mrtvih

Radio Peščanik
Živi nisu sigurni jesu li preživeli, mrtvi su samo broj koji nije pouzdan kao ni njihova smrt.
Živi nisu sigurni jesu li preživeli, mrtvi su samo broj koji nije pouzdan kao ni njihova smrt. Mnogi koji su pokopani nisu nikada umrli, takvih ima tri puta više, iako ih među živima ima tri puta manje.

Tetke – S01E02 – Slobodno vreme

Remarker
U drugoj epizodi tetke su razgovarale o kampanji #ŠtaNasŽulja, mršavljenju, Ljupki Stević, ali i velikom izazovu sadašnjice,a to je razdvajanje slobodnog i radnog vremena.
U drugoj epizodi tetke su razgovarale o kampanji #ŠtaNasŽulja, mršavljenju, Ljupki Stević, ali i velikom izazovu sadašnjice,a to je razdvajanje slobodnog i radnog vremena.
Kako koristimo svoje slobodno vreme? Da li poslu dajemo previše prostora i kako se izboriti za kvalitetno slobodno vreme? Tetke imaju odgovor na sve nedoumice i dileme.

Pojačalo specijal: Unutrašnja transformacija u vremenu krize – EP3

Pojačalo
U trećoj epizodi Pojačalo specijala koju realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa, Ivan Minić govori o tome zašto i kako su krize često pokretači unutrašnje transformacije biznisa, i zašto je neophodno brzo i kreativno odgovoriti na izazove koje nove okolnosti donose.
U trećoj epizodi Pojačalo specijala koju realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa, Ivan Minić govori o tome zašto i kako su krize često pokretači unutrašnje transformacije biznisa, i zašto je neophodno brzo i kreativno odgovoriti na izazove koje nove okolnosti donose.

Kroz primere nekoliko velikih kompanija koje su uspešno uspele da prebrode krizu, ukazujemo na načine na koje možete iskoristi svoje postojeće resurse, usmeriti se na nova tržišta, olakšati kupcima da stupe u kontakt sa vama, a pri tome sačuvati svoj mali biznis i radna mesta.

Platforma za podršku malom biznisu kompanije Visa: https://vi.sa/2DIISgc

Sajtovi koje smo spominjali:
– alibaba.com
– taobao.com
– mailchimp.com
– warbyparker.com
– airbnb.com

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/30goBqs

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN