#116 Sa Tijanom Faćol do Ginfinity-a i Subotice

Pokretači
Tijana i Boris Faćol iz Subotice su jedni od prvih proizvođača zanatskog džina na sve „uzavrelijem“ srpskom tržištu.
Tijana i Boris Faćol iz Subotice su jedni od prvih proizvođača zanatskog džina na sve „uzavrelijem“ srpskom tržištu. Pričali smo o njihovom putu od rakije do džina, nagradama koje su osvojili sa svojim sjajnim kreacijama kao i o Subotici, vrlo jedinstvenom i divnom gradu, koji je sve više na preduzetničkoj mapi.

Donirajte na paypal.me/sgarcevic ili patreon.com/belgrade

Zabeleške:
Ginifinity sajt (https://ginfinity.rs/) i instagram (https://www.instagram.com/gin_finity/)
O Subotici: https://thenutshelltimes.com/2020/03/03/where-to-go-in-serbia-in-2020/
Još jedan Subotičanin pokretač : https://thenutshelltimes.com/2018/10/30/pokretaci-38-ognjen-vuckovic-samo-pivo-beograd-subotica/
O Rakiji: https://thenutshelltimes.com/2020/11/09/pokretaci-91-o-rakiji-uglavnom-sa-zoranom-radomanom

Pojačalo Visa Specijal 5: Kako ostvariti saradnju sa influenserima

Pojačalo
Peta epizoda Pojačalo podkasta koju realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i njihovom Platformom za podršku malom biznisu, donosi nam priču o zanimljivoj temi koja sve više okupira pažnju brendova, posebno onih malih.
Peta epizoda Pojačalo podkasta koju realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i njihovom Platformom za podršku malom biznisu, donosi nam priču o zanimljivoj temi koja sve više okupira pažnju brendova, posebno onih malih. Odgovore na pitanja ko su influenseri i kako sarađivati sa njima, u razgovoru sa Ivanom Minićem daće nam Andrea Baba, influenser manager u Fullhouse Ogilvy i Igor Radulović, project manager u Žiški i u slobodno vreme TikToker.

Koje sve vrste influensera postoje, kako odabrati pravog i da li uopšte ulaziti po svaku cenu u saradnju sa njima? Kako prići influenserima a da ne izazovete otpor, zašto je važna međusobna komunikacija i zašto u tom svetu klijent možda ipak nije uvek u pravu, samo su neke od tema kojih će biti reči.

Za kraj nekoliko primera kako izgleda saradnja brenda i influensera i predlozi kako možete produbiti saradnju sa njima i van klasične marketinške promocije, čak i ako ste mali brend.

Platforma za podršku malom biznisu kompanije Visa: http://vi.sa/326Dywz

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3iq43p5

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ja, Preduzetnik – Epizoda 61 – Sanja Stanimirović, Testeral 1. Deo

Ja preduzetnik
Sanja Stanimirović je generalna direktorka porodične kompanije Testeral, koja se bavi proizvodnjom aluminijumskih konstrukcija, fasada, prozora i vrata, a svoje proizvode većinski plasira na inostrana tržišta.
Sanja Stanimirović je generalna direktorka porodične kompanije Testeral, koja se bavi proizvodnjom aluminijumskih konstrukcija, fasada, prozora i vrata, a svoje proizvode većinski plasira na inostrana tržišta. Sanja potiče iz preduzetničke porodice, baka joj je bila preduzetnica, a otac je nastavio tradiciju, radeći mnogo različitih poslova, da bi u jednom trenutku došao i do delatnosti koja je vezana za aluminijum.

Negde u toku 2009. godine, porodična kompanija je upala u ozbiljne poslovne probleme, došla do bankrota, a otac je bio u teškom zdravstvenom stanju. Sanja koja je tada imala 29 godina i radila u korporaciji, razgovara je sa svojom mlađom sestrom Tanjom, koja u tom trenutku ima 27 godina, živi i uspešno radi u modnoj industriji u Americi, i njih dve odlučuju da napuste sigurne poslove, preuzmu porodično poslovanje i zalažu svoju imovinu kako bi to uradile.

Šta ju je podstaklo na jednu takvu neracionalnu odluku u trenutku kada je pored svega i trudna, koliko je bilo teško izboriti se sa stresom i uzavrelim porodičnim emocijama, da li je bilo straha i sumnje, zašto su im dobavljači i zaposleni verovali, koliko je prošlo vremena pre nego što su se pojavili prvi znaci da će uspeti da se izvuku, šta su lekcije koje je naučila iz tog perioda i još mnogo izuzetno vrednih i značajnih znanja i iskustava od neverovatne Sanje Stanimirović.

EP 116: Saša Ozmo, sportski novinar, Sport Klub – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 116. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Saša Ozmo, sportski novinar Sport Kluba.
U 116. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Saša Ozmo, sportski novinar Sport Kluba.

U uvodnim minutima pozabavićemo se Sašinim dečačkim snovima, njegovim prvim pravim kontaktom sa sportskim novinarstvom, a zatim i sa zvaničnim ulaskom u svet novinarstva u okviru sportske redakcije B92.

Upravo je nekadašnja sportska redakcija B92 sledeća tema: od priče o tome kako je izgledala tadašnja redakcija, preko učenja uz kolege poput Vlade Novakovića i Miloša Šaranovića, pa sve do prvih samostalnih izveštavanja.

Nadovezujemo se prisećanjem na jedno nezaboravno iskustvo iz Pariza, ravno sa Rolan Garosa. Čućete kako se izborio sa tremom, pokupio cake zanata od prekaljenih novinara, prilagodio svoje pisanje, tj. priloge datom trenutku.

Tokom dosadašnje karijere naš sagovornik je bio na svim Grend Slemovima i sa lica mesta izveštavao. Neretko su te situacije imale svoje smešne i komične momente, o kojima će naširoko da govori.

Naposletku dotičemo se Sašine nedavno obavljane prve knjige, Sportsko novinarstvo. Imaćete priliku da saznate kako je došao na zamisao da je napiše, kako je tekao postupak izdavanja, kao i kako možete doći do nje.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Zašto Saša Ozmo u podkastu koji se bavi preduzetništvom?
– Kad porastem biću…
– Prvi susret sa sportskim novinarstvom
– Postepeni uplit u sportsko novinarstvo
– Izgled nekadašnje sportske redakcije B92
– Bez pomoćnih točkova iliti samostalni rad
– Nezaboravno iskustvo
– Odlazak na prvi turnir i izveštavanje
– Anegdote sa lica mesta
– Naučene lekcije od starih majstora
– Kako je nastala Sašina knjiga
– Kako je tekao postupak objavljivanja knjige
– Gde se može knjiga kupiti

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3z6n4Tz

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Kriza političkih ideologija – Aleksandar Novaković | TALASNA DUŽINA #65

Talasna dužina
Da li danas postoji kriza političkih ideologija?
Da li danas postoji kriza političkih ideologija?

Kako psihologija objašnjava političke podele?

Da li je danas relevantna podela na levicu i desnicu?

Sa kakvim se izazovima suočavaju liberalizam, levica i konzervativizam?

Koje struje postoje unutar libertarijanizma?

Šta je to fuzionizam?

Kakva je situacija na ideološkom planu u Srbiji i šta možemo da očekujemo u budućnosti?

Gost: Aleksandar Novaković, filozof

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni i odgovorni urednik Talasa

PODRŽI TALAS https://bit.ly/3szBgkH
ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA https://bit.ly/3bVGjT9​​​

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/36pLkCe

GOOGLE PODCASTS: https://bit.ly/3taCBhR

DEEZER: https://www.deezer.com/sr/show/2059802

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/​​​

Twitter https://twitter.com/Talas_rs​​​

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/​​​

www.talas.rs

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Istočni greh

Remarker
U novoj epizodi Remarkerovog podcasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Istočni greh“ pričamo o veoma popularnoj i kod kritike aklamacijom prihvaćenoj HBO-ovoj seriji „Mer iz Isttauna“.
U novoj epizodi Remarkerovog podcasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Istočni greh“ pričamo o veoma popularnoj i kod kritike aklamacijom prihvaćenoj HBO-ovoj seriji „Mer iz Isttauna“. Ova mini serija od sedam satnih epizoda, formalno se svrstava u neo-noar detektivski žanr „who done it“, ali nas, suštinski, najmanje zanima baš to – ko je ubica, a mnogo više njen melodramatski potencijal koji predstavlja sudbinu hora likova u jednom gradiću na istoku Sjedinjenih Država, na granici izmedju Pensilvanije i Delavera – rodne države sadašnjeg predsednika Džoa Bajdena. Glavna junakinja koja je i generator cele priče je policijska detektivka Mer, čija porodica i prijatelji (svi oduvek iz istog gradića) tvore zamršenu mrežu likova koji pokreću ne samo radnju serije već i celokupan život ovog malog, ekonomski slabo razvijenog, mračnog i mračnim porodičnim istorijama opterećenog hronotopa – Isttauna.
Seriju smo obradili na zahtev vas, naše verne publike, žurili smo da sve pripremimo odmah nakon finalne epizode koja je emitovana baš ove nedelje, računajte zato da spojlujemo sve, mada mislimo da je zaista suštinski nevažno who the fuck done it.

Tetke – S01E19 – Mesec ponosa

Remarker
Leta gospodnjeg 1969. tuklo se s policijom za ponos, a danas čak i veliki brendovi slave mesec ponosa i stavljaju dugine boje na svoje proizvode.
Leta gospodnjeg 1969. tuklo se s policijom za ponos, a danas čak i veliki brendovi slave mesec ponosa i stavljaju dugine boje na svoje proizvode. Da li to znači nešto za zajednicu i šta Tetke misle o toj tendeciji u poslednjih nekoliko godina?
Postevrovizijska depresija nas je takođe uhvatila, pa smo sumirale i utiske sa tog megalomanskog pop muzičkog takmičenja.

#114 Wagokoro: making mochi in Serbia

Pokretači
Naho Hata moved from Japan and opened Belgrade’s first mochi business, first as a dleivery business and then as a brick and mortar shop in 2020.
Naho Hata moved from Japan and opened Belgrade’s first mochi business, first as a dleivery business and then as a brick and mortar shop in 2020. We discuss the ups and downs of working in a foreign country (and culture), peculiarities of the Japanese approach to business and good things that Serbia has to offer.

Naho Hata je otvorila prvu japansku poslastičarnicu u Beogradu – prvo kao dostavu, a onda kao i radnju 2020. Pričali smo o lepim i lošim strana rada u stranoj zemlji (i kulturi), osobenostima japanskog pristupa posla i dobrim stvarima koje Srbija ima da ponudi.

Pojačalo Visa Specijal EP 4: Kako se istaći i privući nove zaposlene

Pojačalo
Četvrta epizoda Pojačalo specijala, koju realizujemo u sardnji sa kompanijom Visa i njihovom Platformom za podršku malom biznisu, donosi nam priču o tome šta je employer branding ili brendiranje poslodavcu.
Četvrta epizoda Pojačalo specijala, koju realizujemo u sardnji sa kompanijom Visa i njihovom Platformom za podršku malom biznisu, donosi nam priču o tome šta je employer branding ili brendiranje poslodavcu. Gosti Ivana Minića su Marko Mudrinić iz Netokracije i Miloš Turinski iz Infostud Poslovi, koji će nam izneti svoje utiske o tržištu rada u Srbiji iz vizure IT sektora, ali i onog ne-IT sektora. Saznaćemo kako se razvijalo tržište rada tokom prethodnih pet godina i kako su poslodavci odgovorili na sve prisutnije izazove i probleme, kao što je sve manji broj radnika i sve veći zahtevi viskokvalifikovanih kandidata.

Tu je i osvrt na to kako izgleda čitav proces zapošljavanja od oglasa do odabira kandidata, te zašto je neophodno da postoji jasna i obostrana poslovna komunikacija tokom ovog procesa. Pričaćemo i o tome kako je izgledalo tržište rada u uslovima COVID-19 i koja su očekivanja poslodavaca i kandidata u post-pandemijskom radnom okruženju.

Za kraj saveti kako da vi kao poslodavac unapredite svoj brend i privučete najkvalitetnije kandidate na konkursu za posao.

Platforma za podršku malom biznisu kompanije Visa: http://vi.sa/326Dywz

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3cbu9Iw

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN