Pojačalo Visa Specijal 7: Kako se izboriti za pažnju novim proizvodom na tržištu

Pojačalo
U sedmoj epizodi specijala Pojačalo podkasta koji i ove nedelje realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i njihovom Platformom za podršku malom biznisu, gosti Ivana Minića bila su dva mala preduzetnika, Mirko Bunčić ispred brenda ćureće pršute “Igra ukusa” i Nikola Stanišić ispred brenda “Šumska tajna”.
U sedmoj epizodi specijala Pojačalo podkasta koji i ove nedelje realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i njihovom Platformom za podršku malom biznisu, gosti Ivana Minića bila su dva mala preduzetnika, Mirko Bunčić ispred brenda ćureće pršute “Igra ukusa” i Nikola Stanišić ispred brenda “Šumska tajna”. Kroz razgovor ćemo saznati šta je sve potrebno da uradite ako se odlučite da pokrenete sopstvenu proizvodnju, te koje sve tehnike i strategije možete da iskoristite kako biste se istakli u odnosu na konkurenciju.

Na početku razgovora osvrnućemo se na dve slične, a opet različite razvojne priče, od toga kako je to biti prvi proizvod svoje vrste na tržištu, preko postepenog rasta, stvaranja potražnje, edukovanja kupaca, pa do razlike između ulaska u velike lance i održavanja manjeg segmenta tržišta. U nastavku će biti govor i o tome zašto je iskrenost prema kupcima važna i kako samo putem njihovih povratnih informacija možete unaprediti svoje proizvode.

Tu je i vrlo važna tema, koja često zbunjuje početnike, ali i one iskusne preduzetnike, a to je formiranje cene. Saznaćemo na konkretnim primerima koji troškovi ulaze u cenu proizvoda, te zašto je važno obratiti pažnju na marketing i na koje sve načine možete stvarati verne kupce koji vam se stalno vraćaju.

Platforma za podršku malom biznisu kompanije Visa: http://vi.sa/326Dywz

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2SjbtzS

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ljubodrag Stojadinović – Budžav život

Radio Peščanik
Povodom fotografije sa okupljanja naprednjaka u Novom Sadu, sa Andrejem Vučićem u 3. redu, premijerka naglašava skromnost tog skupa: ti mladi ljudi su normalni, niko od njih nema budžav sat.
Povodom fotografije sa okupljanja naprednjaka u Novom Sadu, sa Andrejem Vučićem u 3. redu, premijerka naglašava skromnost tog skupa: ti mladi ljudi su normalni, niko od njih nema budžav sat.

Ja, Preduzetnik – Epizoda 62 – Bojan Stevanović, Hauzmajstor, 1. Deo

Ja preduzetnik
Bojan Stevanović je osnivač i generalni direktor kompanije Hauzmajstor, koja je nastala sa idejom da bude prvi privatni profesionalni servis za male kućne popravke.
Bojan Stevanović je osnivač i generalni direktor kompanije Hauzmajstor, koja je nastala sa idejom da bude prvi privatni profesionalni servis za male kućne popravke. Danas se kompanija bavi održavanjem velikih objekata, property facility management-om, ima oko 170 zaposlenih, od čega je preko 20 inženjera, a vrednost imovine koju održavaju je preko 2,5 milijarde evra.

Kako se odlučio za ulazak u preduzetničke vode, odakle ideja za sam posao, kako su izgledali sami počeci rada, kako su potpisali ugovor sa prvom bankom, koliko je bilo teško zaposliti prve inženjere u kompaniju, kako su dobili partnera iz Austrije, kako je to promenilo njihovo poslovanje, kao i još mnogo neprocenjivo vrednih znanja i iskustava od neponovljivog Bojana Stevanovića.

EP 118: Ivan Zeljković – Zeka Milioner, Evans Media Group – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 118. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Ivan Zeljković – popularni Zeka Milioner, osnivač Evans Media Groupe.
U 118. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Ivan Zeljković – popularni Zeka Milioner, osnivač Evans Media Groupe.

Na početku neizostavno podsećanje na kviz “Da li želite da postanete milioner?” – od toga s kim je bio u užoj konkurenciji da dobije angažman, kako je izgledao čitav taj projekat, te kako se na kraju ohrabrio i postao producent istog tog kviza. Naravno, tu je i osvrt na to šta je sve prethodilo njegovom pojavljivanju na malim ekranima.

Čućete i šta se izdešavalo kada je globalna kriza pokucala na vrata njegove producentske kuće, koja je radila na više projekata i zapošljavala preko stotinu ljudi. Šta je potrebno da se prevaziđu naizgled nerešivi problemi i kako izgleda krenuti iznova na Bliskom istoku – u Dubaiju, saznajemo u nastavku.

U pitanju je kompanija Evans Media Group, koja se bavi video-produkcijom, marketingom, brendiranjem i digitalnim medijima i koju već osam godina gradi na veoma specifičnom tržištu. Saznaćete kako je počeo na stranom tlu, ko su mu bili prvi klijenti, kako se biznis širio, kao i šta je sve potrebno da bi se uspelo ukoliko neko želi da se oproba na tom tržištu.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Kako se Milioner dogodio
– Kako je raditi na licenciranom programu
– Kad porastem biću…
– Upliv u svet radija
– Pripreme i premijera Milionera
– Preuzimanje producentske palice
– Ponor u krizu
– Projekti van Milionera
– Odlazak u Dubai
– Kako funkcioniše inostrano tržište
– Vertikale Ivanovog biznisa
– Poslovna priča u Singapuru
– Pandemija i vreme provedeno pod ključem
– Šta treba imati u vidu prilikom odlaska u Dubai
– Da li Ivan vidi sebe tamo dugoročno

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3xAlaJo

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

# 117 Nenad Stojanović o kafi i kafedžijstvu

Pokretači
Nenad Stojanović je jedna od glvanih faca na beogradskoj third wave coffee sceni: više puta nagrađivani barista, on je pravio najbolje kafe u Beogradu u Pržionici (D59B), ali sada i u Bloom coffee-u i sjajnom novo kafeu u Hotelu Beograd.
Nenad Stojanović je jedna od glvanih faca na beogradskoj third wave coffee sceni: više puta nagrađivani barista, on je pravio najbolje kafe u Beogradu u Pržionici (D59B), ali sada i u Bloom coffee-u i sjajnom novo kafeu u Hotelu Beograd. Pričali smo o čarima ugostiteljstva, potencijalu turske kafe (koje proslavlja 500 godina u Beogradu ove godine!) kao i o tome kako „zauzdati“ trend kao što je bila zanatska kafa pre par godina…
Pomozite Pokretačima: patreon.com/belgrade i paypal.me/sgarcevic
Beleške:
https://www.instagram.com/nenadstojanovic1/
Hotel Beograd (Balkanska, kod ugla sa Nemanjinom)
https://www.instagram.com/bloomcoffeebg/
https://soundcloud.com/srdjan-garcevic/61-matija-belkovic-i-matija-hrkac-cogito-coffee-zagreb

Pojačalo Visa Specijal 6: Kako ih iskoristiti na najbolji način i istaći se na sajtovima za oglase

Pojačalo
Gosti Ivana Minića u šestoj epizodi specijala Pojačalo podkasta, koji realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i njihovom Platformom za podršku malom biznisu, bili su Sanja Radovanović iz polovniautomobili.com i Miloš Aleksić iz kupujemprodajem.com.
Gosti Ivana Minića u šestoj epizodi specijala Pojačalo podkasta, koji realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i njihovom Platformom za podršku malom biznisu, bili su Sanja Radovanović iz polovniautomobili.com i Miloš Aleksić iz kupujemprodajem.com.

Kroz razgovor sa njima saznaćemo kako da ih na najbolji način iskoristiti za svoje poslovanje i kako da se istaknete na sajtovima za oglase. Koje su specifičnosti, a koje sličnosti ove dve platforme, te zašto na njih treba gledati kao na još jedan važan prodajni i promo kanal za nove ili postojeće male biznise? Zašto je važno imati ovu alternativu, posebno u situacijama kada kupac ne može lično da dođe do prodajnog mesta i zbog čega sve veći broj prodavaca koristi web oglasnike kao neku vrstu rešenja za online prodaju, samo su neke od tema prvog dela razgovora.

U drugom delu osvrnućemo se na pogodnosti oglasnih platformi, te dati praktične savete kako da na što bolji način istaknete svoje prisustvo na njima i ostvarite uspešnu prodaju.

Platforma za podršku malom biznisu kompanije Visa: http://vi.sa/326Dywz

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3gFOK9g

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ja, Preduzetnik – Epizoda 61 – Sanja Stanimirović I Tanja Urošević, Testeral 2. Deo

Ja preduzetnik
U drugom delu razgovora, pored Sanjinih iskustava, možete čuti i iskustva njene sestre Tanje, koja je vodila firmu u trenucima kada je Sanja bila na trudničkom bolovanju i koja je uspela da ostvari neverovatne prodajne rezultate.
U drugom delu razgovora, pored Sanjinih iskustava, možete čuti i iskustva njene sestre Tanje, koja je vodila firmu u trenucima kada je Sanja bila na trudničkom bolovanju i koja je uspela da ostvari neverovatne prodajne rezultate.

Sjajne i neustrašive sestre, preduzetnice, Sanja Stanimirović i Tanja Urošević!

EP 117: Krsto Radović, Mandarina Cake Shop – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 117. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Krsto Radović, glavni poslastičar i osnivač Mandarina Cake Shopa.

Čovek koji je od malena sanjao da ima najbolju poslastičarnicu podeliće sa nama kako je nastavio porodičnu priču osnivanjem Mandarine i šta ona za njega predstavlja.

U 117. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Krsto Radović, glavni poslastičar i osnivač Mandarina Cake Shopa.

Čovek koji je od malena sanjao da ima najbolju poslastičarnicu podeliće sa nama kako je nastavio porodičnu priču osnivanjem Mandarine i šta ona za njega predstavlja.

Zatim prelazimo na njegov obrazovni put, od ugostiteljske škole do Visoko hotelijerske, te osvrt na to kako danas izgledaju te ustanove, čiji su učenici i studenti redovno na praksama kod Krste.

Na meniju današnje priče nalaze se i dva odlaska u Ameriku i jedan slučajni odlazak u London, za koji će se ispostaviti da je našem sagovorniku promenio život. Čućete kako je raditi od jutra do sutra, po raznim sekcijama kuhinje jednog elitnog londonskog hotela, usput studirajući, i to sve bez slobodnog dana četiri godine.

Povratak u Srbiju označava i postepeno rađanje Mandarine u srcu Beograda, združenim snagama porodica Radović i Radojčić (Braća Burazeri i DechkoTzar). Imaćete priliku da saznate kako se priča razvijala, kako se lepeza proizvoda povećala, te koji su ključni momenti u razvoju jednog biznisa.

Razgovor zaključujemo neizbežnom temom – prilagođavanje uslovima pandemije i sve što to prati, kao i pričom o tome koji su Mandarinini i Radovićevi lični planova za budućnost.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Šta je Mandarina?
– Kad porastem biću…
– Tok obrazovanja
– Prvi odlazak u Ameriku: srednjoškolski dani
– Drugi odlazak u Ameriku: studentski dani
– Slučajni odlazak u London
– Rad po sekcijama
– Školovanje u Londonu
– Povratak u Srbiju i put do Mandarine
– Prvi dani Mandarine
– Kako se priča razvijala
– Kako se vremenom asortiman proširivao
– Priče kako su neki proizvodi nastali
– Ključni momenti u razvoju biznisa
– Prilagođavanje pandemiji
– Mandarinin sledeći korak
– Krstova uloga mimo poslastičarnice

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3glX4wd

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Fibi je ipak najbolja

Remarker
U novoj epizodi Remarkerovog podcasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Fibi je ipak najbolja“, povod za razgovor nam je emisija „Prijatelji, ponovo zajedno“, ali zapravo pričamo o uticaju serije na celu jednu generaciju (Kellerinu), reprizi i bindžovanju od 2010-tih do danas, što je uticalo na drugu generaciju (Synth) i o tome kako vidimo jedan od najuspešnijih sitkomova ikad sa istorijskom distancom.
U novoj epizodi Remarkerovog podcasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Fibi je ipak najbolja“, povod za razgovor nam je emisija „Prijatelji, ponovo zajedno“, ali zapravo pričamo o uticaju serije na celu jednu generaciju (Kellerinu), reprizi i bindžovanju od 2010-tih do danas, što je uticalo na drugu generaciju (Synth) i o tome kako vidimo jedan od najuspešnijih sitkomova ikad sa istorijskom distancom. Da li Prijatelji zaista obeležavaju celu generaciju, koliko su tačni, a koliko toksični, šta sve to znači danas i da li je neko plakao na „Reunion“ (Keller nije) čućete u ovoj epizodi koju vas pozivamo da komentarišete, lajkujete, šerujete i šaljete, mnogo nam znači!

Saša Ilić – Borba jedne žene

Radio Peščanik
Uoči presude Ratku Mladiću, Fata Orlović iz okoline Srebrenice konačno je dobila spor protiv izgradnje crkve u svojoj avliji.
Uoči presude Ratku Mladiću, Fata Orlović iz okoline Srebrenice konačno je dobila spor protiv izgradnje crkve u svojoj avliji. Njena borba simbolizuje život muslimana u istočnoj Bosni od 1991. do danas.