EP 015: Relja Dereta – Pojačalo podcast

Pojačalo
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Reljom Deretom, čovekom koji je uspeo da spoji aktivizam, studije japanskog, argentinski tango i poslovni konsalting i pretvori ih u rad sa ljudima.
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Reljom Deretom, čovekom koji je uspeo da spoji aktivizam, studije japanskog, argentinski tango i poslovni konsalting i pretvori ih u rad sa ljudima.

Svoje iskustvo u oblasti komunikacija i treninga Relja je sticao baveći se pripremom govornika za TEDx u Beogradu, ali i kroz niz radionica i predavanja iz oblasti aktivizma koje je držao za srednjoškolce i studentski parlament. Sve svoje ljubavi, Relja Dereta je 2015. godine sjedinio u poseban set veština i otisnuo se u preduzetničke vode otkrivši da je decenija volontiranja i kreiranja mreže ljudi postala neprocenjiv kapital i dovela ga do uspeha “preko noći”.

Teme u podkastu:
– TED talk iskustvo
– Priprema za javni nastup
– Kako pojednostaviti stvari
– Početak svog posla

Knjiga koju Relja spominje u podkastu:
– Made to stick – Chip i Dan Heath https://www.bookdepository.com/Made-Stick-Chip-Heath/9780812982008

Tedx govori koje je Relja spominjao u podkastu:
– Ken Robinson: Why schools kill creativity – https://www.ted.com/talks/ken_robinson_says_schools_kill_creativity
– Hans Rosling: Best stats you’ve ever seen – https://www.ted.com/talks/hans_rosling_shows_the_best_stats_you_ve_ever_seen

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2vhlVZP

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#50 Miloš Erić – Sportifico / Beograd

Pokretači
Sportifico je društvena mreža koja okuplja preko 8 hiljada fudbalera i trenera uglavnom sa prostora bivše Jugoslavije.
Sportifico je društvena mreža koja okuplja preko 8 hiljada fudbalera i trenera uglavnom sa prostora bivše Jugoslavije. Pohvaljena od strane Entrepreneur magazina kao jedna od 6 najboljih društvenih mreža koje suže posebnim nišama, ona je sjajan spoj Miloševe pasije prema fudbalu kao i njegovog znanja o digitalnom preduzetništvu.

Notes:
TheNutshellTimes.com/sportifico

Ja, Preduzetnik – Epizoda 24 – Aleksandar Đorđević, Pinoles

Ja preduzetnik
Aleksandar Đorđević je suvlasnik firme Pinoles, koja je jedan od lidera u delatnosti distribucije materijala za industriju nameštaja i završnih materijala u građevinarstvu na našem tržištu.
Aleksandar Đorđević je suvlasnik firme Pinoles, koja je jedan od lidera u delatnosti distribucije materijala za industriju nameštaja i završnih materijala u građevinarstvu na našem tržištu.

Aleksandar je rođen na Čuburi, kroz svoj život je proputovao veliki deo planete, ali je i dan danas ostao vezan za Čuburu, gde živi i radi. U najmlađim danima, veliki uticaj na njega je imao njegov deka, koji je bio Solunac, i čije su priče i životna iskustva imala veliki uticaj na to kakva je on osoba danas. Od svoje 15. godine je počeo da zarađuje, radeći razne poslove, kako bi sebi obezbedio džeparac i kako bi imao svoju slobodu.

Kako sam kaže, više ga je celokupna situacija 90-ih godina pogurala u preduzetničke vode, nego što je on to sam izabrao. Najpre započinje saradnju sa jednom engleskom firmom, međutim usled sankcija, seli se u Češku, kako bi odande mogao da nastavi poslovanje sa njima. Upoznajući tržište Češke, shvata da bi repromaterijali za industriju nameštaja mogli biti jako zanimljiva poslovna opcija i u Srbiji.

Svoju firmu u Srbiji pokreće sa svoja dva prijatelja, gde su se dogovorili da osnivački kapital svakog od njih bude 1000 maraka. Jedan partner je pozajmio 500 maraka od sestre, on je pozajmio 500 maraka od tašte, a treći partner nije uspeo da pronađe nikakav novac. Prvi kamion medijapana su kupili pozajmljenim novcem od strica jednog od partnera. Nakon nekog perioda od dve-tri godine, ulaskom još jednog partnera u posao, 1997. godine nastaje Pinoles.

Kako je od skromnih početaka nastala kompanija od 130 radnika, zašto su bitni misija i vizija u kompaniji, koje su prepreke kod odvajanja vlasništva i menadžmenta, zašto je organizacija važna da bi kompanija mogla da se razvije do punih potencijala i još mnogo toga od izvanrednog Aleksandra Đorđevića.

TALASNA DUŽINA #03 SRĐAN CVETKOVIĆ – U PREDVORJU PAKLA KOMUNISTIČKOG REŽIMA

Talasna dužina
TALASNA DUŽINA #03 SRĐAN CVETKOVIĆ – U PREDVORJU PAKLA KOMUNISTIČKOG REŽIMA

Ko je bio sveštenik Sava Banković, autor dela „U predvorju pakla“?

TALASNA DUŽINA #03 SRĐAN CVETKOVIĆ – U PREDVORJU PAKLA KOMUNISTIČKOG REŽIMA

Ko je bio sveštenik Sava Banković, autor dela „U predvorju pakla“?
O životu političkih zatvorenika u Titovoj Jugoslaviji.
Odlike najrepresivnijeg režima u istočnoj Evropi posle Drugog svetskog rata.
Kako je jugoslovensko društvo postepeno progovaralo o zločinima Titovog režima?
Kako danas izgleda suočavanje sa ovim periodom i koje su prepreke?

Gost treće epizode je Srđan Cvetković, istoričar sa Instituta za savremenu istoriju

Autor i voditelj Miloš Nikolić.

Produkcija Talas 2019.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Kako biti PRVI NA GOOGLE-u 2019? (SEO) Nenad Pantelić

Stepenicama Uspeha
Kako biti PRVI NA GOOGLE-u?

Kako biti PRVI NA GOOGLE-u? Nenad Pantelić 2019

Stepenicama Uspeha

Nenad Pantelić o pozicioniranju na pretraživačima.

Intervju je snimljen u prostorijama hotela City Savoy (Cetinjska 3, Stari Grad, 11000 Beograd, Srbija) http://www.hotelcitysavoy.com

____________

Autori:

Sagovornik: Marko Pajić

Video produkcija: Aleksandar Sretković

____________

Nenad Pantelić je stručnjak u oblasti optimizacije za pretraživače i PPC oglašavanja, nezavisni marketing konsultant i šef marketinga u kompaniji ClickGUARD.

Za sebe kaže da se prvenstveno bavi SEO forenzikom – detaljnom tehničkom optimizacijom koja pomera granice učinka na pretraživačima.

Od 2009. godine u radu sa domaćim i inostranim klijentima kroz ruke mu je prošlo na stotine sajtova. 

Nenad planira da ovim tempom nastavi i u budućnosti, edukujući prvenstveno sebe, a potom i druge o mogućnostima uspešnog online poslovanja na pretrazi.

On eksperimentiše, istražuje, analizira i ima zdrav takmičarski duh prema konkurenciji.

Govorio je na brojnim IT konferencijama u zemlji i regionu i vodio radionice iz oblasti internet marketinga, web analitike i e-trgovine.

____________

Kontakt:

FB: https://www.facebook.com/nenad.bgd

LI: https://www.linkedin.com/in/nenadpantelic

IG: https://www.instagram.com/nenadpantelic

TW: https://twitter.com/nenadpantelic

Sajt: https://www.nenadpantelic.com

_____________________________________________________

Pratite nas na društvenim mrežama i obavezno SUBSCRIBE!

FB: https://www.facebook.com/stepenicamauspeha

TW: https://twitter.com/SUspeha

IG: https://www.instagram.com/stepenicamauspeha

#StepenicamaUspeha

EP 014: Istok Radovanov – Pojačalo podcast

Pojačalo
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Istokom Radovanovim, diplomiranim pravnikom koji se, prateći svoj preduzetnički duh, upustio u proizvodnju naočara od drveta.
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Istokom Radovanovim, diplomiranim pravnikom koji se, prateći svoj preduzetnički duh, upustio u proizvodnju naočara od drveta. Ovaj posao ga je naveo da ode u Kinu, upozna potpuno drugačiju kulturu poslovanja, oproba se u marketingu na njihovom tržištu ali i proizvode na kraju donese u Srbiju.

Istok se susreo sa gomilom izazova iz kojih je poneo određene pouke. Njegov prvi brend Pray – proizvodnja drvenih naočara, iako je obećavao, postao je žrtva manjka menadžerskog iskustva. Ali, Istok nije odustajao. Ambicija ga je odvela do daleke Kine gde je, nakon niza peripetija, napravio reorganizaciju, prikupio nova znanja i pokrenuo novi brend East. Paralelno, Istok se bavi marketingom za Tehnički remont Bratunac u vojnoj industriji, a za Pojačalo govori o svom poslovnom putu i problemima sa kojima se susretao naglašavajući da je glavna lekcija koju je naučio to da preduzetništvo ne može biti uspešno bez dobrog marketinga.

Teme u podkastu:
– Proizvodnja vs Marketing
– Istok ide u Kinu

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2OZmnom

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ja, Preduzetnik – Epizoda 23 – Darko Mirković, Alterna International

Ja preduzetnik
Darko Mirković je osnivač i direktor firme Alterna International, koja je nosilac Master licence za programe razvoja poslovnih veština „Brian Tracy Global“ za područije ex Jugoslavije i ogroman broj banaka, osiguravajućih kuća i kompanija sa tih prostora, angažuje Darka da bi unapredili svoje zaposlene, kao i svoje poslovanje.
Darko Mirković je osnivač i direktor firme Alterna International, koja je nosilac Master licence za programe razvoja poslovnih veština „Brian Tracy Global“ za područije ex Jugoslavije i ogroman broj banaka, osiguravajućih kuća i kompanija sa tih prostora, angažuje Darka da bi unapredili svoje zaposlene, kao i svoje poslovanje.

Darko je rođen u malom mestu, gde je proveo detinjstvo i školovanje, na kratko se otisnuo u Ameriku, ali se 2005. godine preselio u Begrad, gde je dobio svoj prvi posao u banci. Seća se da mu je, kada je nakon nekog vremena dobio stalno zaposlenje u istoj, majka rekla: „E, sad samo ćuti.“.

Ipak, Darku preduzetničku duh nije dao mira. Obzirom da je bi jako dobar prodavac, banka ga je angažovala da obučava druge ljude u ekspoziturama svome umeću. Shvativši kroz taj rad da uživa u edukaciji drugih, kao i da ljudi vole da ga slušaju, Darko odlučuje da se otisne u preduzetničke vode radeći upravo ono što voli. Iako je, kako sam kaže, u početku bi sam sebi najveća prepreka, Darko konstantnim radom na sebi uspeva da se poboljšava, pa mu, kao ogromna potvrda za njegov dotadašnji rad, u 2016. godini stiže ponuda za partnerstvo sa čuvenim Brajanom Trejsijem.

Zašto su ciljevi bitni, kako da promenimo sopstveni softver, šta je struktogram i koje boje kod vas preovladavaju, kako da prodajete bolje i efektivnije, kao i o mnogim drugim temama, od čoveka koji je krenuo iz jednog malog mesta, prevalio do sada ogroman put i toliko radio na sebi i svojoj veštini, da će ove godine održati predavanje u Hjustonu za svih 250 poslovnih trenera iz celog sveta, koji rade u sistemu Brajana Trejsija.

TALASNA DUŽINA #02 MAJA VIDENOVIĆ – ULOGA POLITIČARA U VREME GRAĐANSKIH PROTESTA 1 OD 5 MILIONA

Talasna dužina
TALASNA DUŽINA #02 MAJA VIDENOVIĆ – ULOGA POLITIČARA U VREME GRAĐANSKIH PROTESTA #1od5miliona

Da li nas očekuje novi talas radikalizacije?

TALASNA DUŽINA #02 MAJA VIDENOVIĆ – ULOGA POLITIČARA U VREME GRAĐANSKIH PROTESTA #1od5miliona

Da li nas očekuje novi talas radikalizacije?
Kakav je odnos političkih partija i građana tokom protesta 1 od 5 miliona?
Šta je cilj ujedinjenja Demokratske stranke?
Da li se bojkotom postiže neki politički cilj?
Po kojim uslovima su mogući razgovori sa vlastima?
Zašto su mladi udaljeni od politike?

Gošća druge epizode je Maja Videnović, narodna poslanica Demokratske stranke.

Autor i voditelj Miloš Nikolić

Produkcija Talas 2019.

EP 013: Charlie Pommier – Pojačalo podcast

Pojačalo
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Charlie Pommierom, arhitektom i dizajnerom nameštaja.
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Charlie Pommierom, arhitektom i dizajnerom nameštaja. Njegov put u preduzetničke vode krenuo je preko Kickstarter platforme i luksuznog sklopivog nameštaja koji je brzo pronašao put do kupaca.

Za Pojačalo, Charlie Pommier govori o tome kako je do početnog kapitala došao preko Kickstartera, kako je razvijao svoj biznis i počeo da izvozi nameštaj, ali i o tome koliko je znanje od presudne važnosti u poslu i ambicijama koje namerava da ostvari u budućnosti.

Teme u podkastu:
– Kickstarter i kako funkcioniše
– Kvalitet pre cene
– Izazovi izrade fizičkih proizvoda
– Znanje kao osnov uspešnog poslovanja

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2FNie2N

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ja, Preduzetnik – Epizoda 22 – Marko Burazor, Burazor Consalting Agency

Ja preduzetnik
Marko Burazor je konsultant, poslovni trener, ekspert za neverbalnu komunikaciju i autor tri knjige.
Marko Burazor je konsultant, poslovni trener, ekspert za neverbalnu komunikaciju i autor tri knjige.

Diplomirao i magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, proveo jedan deo života u korporativnom svetu, a zatim postaje konsultant za Japansku Agenciju za Medjunarodnu Saradnju (JICA) i to ostaje do današnjih dana.

Posle četiri godine istraživanja kroz postiplomske studije na EKOF-u, 2012. godine objavljuje prvu knjigu Naučite Jezik Kojim Ceo Svet Govori (Neverbalna komunikacija na delu) i postaje prvi domaći autor popularne psihologije koji se bavi temom govora tela i neverbalne komunikacije. Godinu dana kasnije, objavljuje i drugu knjigu Razlike među kulturama (Neverbalna komunikacija II), a 2018. objavljuje knjigu Um je najjači afrodizijak (motivacija – uspeh – govor tela).

Kako da ostavite dobar prvi utisak, koji signali vam mogu ukazati na to da neko ne govori istinu, kako da govorom tela podignete svoje samopouzdanje, šta je Kaizen, zašto Japanci imaju toliko uspeha u poslu i još mnogo toga u razgovoru sa Markom Burazorom, koji je više od decenije prikupljao sva ova znanja, a sada ih nesebično podelio sa svima nama.