Juče smo pričali o tome šta je Crni Petak, kako je nastao i šta predstavlja danas, a danas malo više fokusa na to kako vi najbolje da ga iskoristite i na šta sve treba da mislite.
194 – Šta je Crni Petak i zašto je bitan (Black Friday)
Male pobedeCrni petak je sad već opšte poznati termin širom sveta za dan kada ljudi najviše troše, kada su najveći popusti i kada prodavci zarade više nego bilo koji drugi dan u godini… ali šta je istorija a šta sadašnjica ovog dana.
Epizoda 15: StartUP – Put uspeha | Podcast.rs, Goran i Vlada
Impact hubU današnjoj epizodi podkasta imate priliku da slušate dva momka, dva Hubbera i dva profesionalca iz tima podcast.rs – Goran Vojteski i Vladimir Radinović!Sa Goranom i Vladom razgovarali smo o tome kako izgleda njihov put razvijanja platforme na kojoj žele da okupe sve podkastere iz Srbije i regiona.
EP 045: Žaklina Nedeljković, Mobilna sestra – Pojačalo podcast
Pojačalo45. epizoda Pojačalo podcasta donosi priču o tome kako je boriti se, biti hrabar i kada drugi ne misle isto kao i vi.
193 – Na šta misliti pre nego što krenete u marketing kampanju
Male pobedeIma mnogo detalja koje treba spremiti i na šta treba obratiti pažnju u pripremi marketing kampanje, ali mnogo ljudi se fokusira na dizajn, tekst, kreativu, publiku i budžet (što sve treba raditi) – a zaboravi sve one druge pripremne radnje oko toga šta će se desiti kad publika reaguje na kampanju.
Epizoda 15 | Podcast.rs tim, Vlada i Goran
StartUP - Put uspehaU današnjoj, 15. epizodi podkasta imate priliku da slušate dva momka.
#59 Vanja Puškar – New Balkan Cuisine / Beograd
PokretačiVanja Puškar je jedan od najuzbudljivijih chefova u regionu zbog svoje želje da (re)afirmiše lokalne proizvode i učini domaću, balkansku, kuhinju uzbudiljvijom.
192 – Da li prihvatate poslove „van svoje niše“?
Male pobedeU preduzetništvu uvek postoje periodi u kojima sve ide kako treba, ali i oni u kojima se „borimo za preživljavanje“.
Ja, Preduzetnik – Epizoda 38 – Miloš Milisavljević, Strawberry Energy
Ja preduzetnikMiloš Milisavljević je osnivač i direktor firme Strawberry Energy, tehnološke kompanije, koja se bavi razvojem proizvoda za gradove, a čiji se proizvodi već danas prodaju u preko 20 zemalja.
191 – Kako izabrati pravu „količinu“ sadržaja
Male pobedeDa ne ponavljamo priču da li treba ili ne treba kreirati sadržaj… za one koji su se odlučili da to žele ili treba da rade, postavlja se pitanje koliko često treba da „izbacuju“ novi sadržaj da bi napravili neki rezultat.