195 – Kako se pravilno spremiti za Crni Petak (Black Friday)

Male pobede
Juče smo pričali o tome šta je Crni Petak, kako je nastao i šta predstavlja danas, a danas malo više fokusa na to kako vi najbolje da ga iskoristite i na šta sve treba da mislite.
Juče smo pričali o tome šta je Crni Petak, kako je nastao i šta predstavlja danas, a danas malo više fokusa na to kako vi najbolje da ga iskoristite i na šta sve treba da mislite.

194 – Šta je Crni Petak i zašto je bitan (Black Friday)

Male pobede
Crni petak je sad već opšte poznati termin širom sveta za dan kada ljudi najviše troše, kada su najveći popusti i kada prodavci zarade više nego bilo koji drugi dan u godini… ali šta je istorija a šta sadašnjica ovog dana.
Crni petak je sad već opšte poznati termin širom sveta za dan kada ljudi najviše troše, kada su najveći popusti i kada prodavci zarade više nego bilo koji drugi dan u godini… ali šta je istorija a šta sadašnjica ovog dana.

Epizoda 15: StartUP – Put uspeha | Podcast.rs, Goran i Vlada

Impact hub
U današnjoj epizodi podkasta imate priliku da slušate dva momka, dva Hubbera i dva profesionalca iz tima podcast.rs – Goran Vojteski i Vladimir Radinović!Sa Goranom i Vladom razgovarali smo o tome kako izgleda njihov put razvijanja platforme na kojoj žele da okupe sve podkastere iz Srbije i regiona.
U današnjoj epizodi podkasta imate priliku da slušate dva momka, dva Hubbera i dva profesionalca iz tima podcast.rs – Goran Vojteski i Vladimir Radinović!Sa Goranom i Vladom razgovarali smo o tome kako izgleda njihov put razvijanja platforme na kojoj žele da okupe sve podkastere iz Srbije i regiona. Zašto to rade, koje strasti ih vode, na koje izazove nailaze na tom putu i koju viziju imaju za svoju platformu u budućnosti. Sa ovim inovativnim timom radimo od aprila meseca kada su upravo oni bili pobednici Media Jam Hakatona u okviru Media Jam inicijative, podržane od strane USAID-ovog Projekta jačanja okruženja za održivost medija. Ove godine pokrenuli smo fokusirani razvoj lokalne podkast zajednice, a sama podkast platforma razvija se u okviru našeg mentorskog programa, a uz podršku od strane USAID-ovog Projekta jačanja okruženja za održivost medija.

EP 045: Žaklina Nedeljković, Mobilna sestra – Pojačalo podcast

Pojačalo
45. epizoda Pojačalo podcasta donosi priču o tome kako je boriti se, biti hrabar i kada drugi ne misle isto kao i vi.
45. epizoda Pojačalo podcasta donosi priču o tome kako je boriti se, biti hrabar i kada drugi ne misle isto kao i vi. U ovoj epizodi Žaklina Nedeljković, osnivač ambulante Mobilna sestra, u razgovoru sa Ivanom Minićem otkriva svoju životnu priču koja je išla nesvakidašnjim tokom.
Žaklina će vam objasniti kako je biti medicinska sestra, raditi sa ljudima i kolika je razlika raditi u državnom i privatnom sektoru.

Saznaćete i kada je dobro vreme za promene i koliko je važno iskustvo koje nosite sa sobom iz svakog posla. Približiće vam aspekat brige o starjim ljudima, o starosti i zašto je važno misliti o tome unapred.

Teme u podkastu:
– Nastanak ambulante ‘Mobilna sestra’
– Anegdote i zanimljivosti sa posla
– Predznanje i iskustvo
– Mentorstvo i pokretanje staračkog doma

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode:

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

193 – Na šta misliti pre nego što krenete u marketing kampanju

Male pobede
Ima mnogo detalja koje treba spremiti i na šta treba obratiti pažnju u pripremi marketing kampanje, ali mnogo ljudi se fokusira na dizajn, tekst, kreativu, publiku i budžet (što sve treba raditi) – a zaboravi sve one druge pripremne radnje oko toga šta će se desiti kad publika reaguje na kampanju.
Ima mnogo detalja koje treba spremiti i na šta treba obratiti pažnju u pripremi marketing kampanje, ali mnogo ljudi se fokusira na dizajn, tekst, kreativu, publiku i budžet (što sve treba raditi) – a zaboravi sve one druge pripremne radnje oko toga šta će se desiti kad publika reaguje na kampanju.

Epizoda 15 | Podcast.rs tim, Vlada i Goran

StartUP - Put uspeha
U današnjoj, 15. epizodi podkasta imate priliku da slušate dva momka.

U današnjoj, 15. epizodi podkasta imate priliku da slušate dva momka. Dva Hubbera. Dva profesionalca iz tima podcast.rsGoran Vojteski i Vladimir Radinović!

Sa Goranom i Vladom razgovarali smo o tome kako izgleda njihov put razvijanja platforme. Zašto žele da okupe sve podkastere iz Srbije i regiona na jednom mestu. Koje strasti ih vode, na koje izazove nailaze na tom putu i koju viziju imaju za svoju platformu u budućnosti.

Sa ovim inovativnim timom radimo od aprila meseca kada su upravo oni bili pobednici Media Jam Hakatona! Hakaton je održan u okviru Media Jam inicijative, podržane od strane USAID-ovog Projekta jačanja okruženja za održivost medija. Ove godine pokrenuli smo fokusirani razvoj lokalne podkast zajednice, a sama podkast platforma razvija se u okviru našeg mentorskog programa. Sve to uz podršku od strane USAID-ovog Projekta jačanja okruženja za održivost medija.

Više o serijalnu Digitalni Mediji 101 pročitajte više OVDE!

*Produkciju i sam razgovor vodila je Andreja Koršič. Dizajn zvuka i montažu potpisuje Jovana Tošić.

#59 Vanja Puškar – New Balkan Cuisine / Beograd

Pokretači
Vanja Puškar je jedan od najuzbudljivijih chefova u regionu zbog svoje želje da (re)afirmiše lokalne proizvode i učini domaću, balkansku, kuhinju uzbudiljvijom.
Vanja Puškar je jedan od najuzbudljivijih chefova u regionu zbog svoje želje da (re)afirmiše lokalne proizvode i učini domaću, balkansku, kuhinju uzbudiljvijom. Pričali smo o njegovoj odluci da pokrene svoja dva restorana u Beogradu, Iris i Iva, insipiraciji iza koncepta New Balkan Cuisine, ali i o tome kako naš pristup prema hrani određuje i pristup prema našim zajednicama.
Beleške na linku: https://thenutshelltimes.com/2019/11/12/vanja-puskar-new-balkan-cuisine/
Podržite Pokretače na: patreon.com/belgrade

192 – Da li prihvatate poslove „van svoje niše“?

Male pobede
U preduzetništvu uvek postoje periodi u kojima sve ide kako treba, ali i oni u kojima se „borimo za preživljavanje“.
U preduzetništvu uvek postoje periodi u kojima sve ide kako treba, ali i oni u kojima se „borimo za preživljavanje“. U tim težim periodima, da li ostajete verni svojoj „niši“ ili ste voljni uraditi bilo koji posao samo da bi preživeli još jedan dan…

Ja, Preduzetnik – Epizoda 38 – Miloš Milisavljević, Strawberry Energy

Ja preduzetnik
Miloš Milisavljević je osnivač i direktor firme Strawberry Energy, tehnološke kompanije, koja se bavi razvojem proizvoda za gradove, a čiji se proizvodi već danas prodaju u preko 20 zemalja.
Miloš Milisavljević je osnivač i direktor firme Strawberry Energy, tehnološke kompanije, koja se bavi razvojem proizvoda za gradove, a čiji se proizvodi već danas prodaju u preko 20 zemalja.

Miloš je još kao mladić počeo da se interesuje za preduzetništvo još u srednjoj školi, učestvujući sa svojim drugarima na takmičenjima, koja su organizovana na nacionalnom nivou, kako bi se promovisalo preduzetništvo među srednjoškolcima, gde su prve godine bili drugi, a da bi već sledeće i osvojili prvu nagradu.

Nakon tih srednjoškolskih takmičenje, Miloša preduzetnički duh ne napušta ni na fakultetu, pa sve to dovodi do nastanka prvog solarnog punjača za mobilne telefone na svetu!

Kako je Obrenovac postao prvi grad na svetu sa solarnim punjačem za mobilne, kako je osvojena nagrade Evropske komisije u konkurenciji ogromnih svetskih kompanija, zašto je tajming u biznisu važan, koliko je teško stvoriti tržište za inovativne proizvode i još mnogo toga od jednog neverovatnog mladog čoveka, a mi smo sigurni da ćemo, u godinama koje dolaze, tek čuti mnogo toga o njemu.

191 – Kako izabrati pravu „količinu“ sadržaja

Male pobede
Da ne ponavljamo priču da li treba ili ne treba kreirati sadržaj… za one koji su se odlučili da to žele ili treba da rade, postavlja se pitanje koliko često treba da „izbacuju“ novi sadržaj da bi napravili neki rezultat.
Da ne ponavljamo priču da li treba ili ne treba kreirati sadržaj… za one koji su se odlučili da to žele ili treba da rade, postavlja se pitanje koliko često treba da „izbacuju“ novi sadržaj da bi napravili neki rezultat.