Ja Preduzetnik – Epizoda 41 – Nikola Stanišić – Stanišić Bio, Šumska Tajna

Ja preduzetnik
Nikola Stanišić je osnivač i direktor firme Stanišić Bio, koja je poznata po svom brendu Šumska tajna, unikatnim namazima od šumskih organskih pečuraka.
Nikola Stanišić je osnivač i direktor firme Stanišić Bio, koja je poznata po svom brendu Šumska tajna, unikatnim namazima od šumskih organskih pečuraka.

Posle samo godinu i po dana zvaničnog poslovanja, Šumska tajna se prodaje u Srbiji u oko 500 ritejl objekata, a proizvodi su stigli i na pet inostranih tržišta, od kojih je jedno i Amerika, gde posluju direktno sa gigantom Amazonom, a dogovoren je već i izvoz na kinesko tržište.

Kako je došlo do pokretanja celokupnog posla, koje su lekcije naučene prodajući proizvod na pijaci, koliki značaj su imali projekti USAID-a, PKS-a, Erasmus-a i drugih, kao i kako da konkurišete sa svojim kompanijama za iste, koji su izazovi brzog rasta, kako je preko fejsbuk grupe „Ja, Preduzetnik“ došlo do pronalaženja distributera u Kini, šta je morao da menja kod sebe od kada je postao preduzetnik i još mnogo toga, od jednog izvanrednog mladog čoveka, Nikole Stanišića, o čijim ćemo uspesima u budućnosti sigurno imati još puno prilika da čujemo.

TALASNA DUŽINA #26 STEVAN DOJČINOVIĆ – VITEZ ISTRAŽIVAČKOG NOVINARSTVA

Talasna dužina
Koji je značaj prestižne međunarodne nagrade „Vitez novinarstva“?
Koji je značaj prestižne međunarodne nagrade „Vitez novinarstva“?

Koje su poslednje stanice autoritarnih režima?

Koja iskustva istraživačkih novinara iz sveta su posebno šokantna?

Kako da se kroz međunarodnu saradnju ojača položaj novinara?

Gost: Stevan Dojčinović, glavni i odgovorni urednik KRIK-a.

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886
i
MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Ep 26 Ivan Tomić — Javni nastup i prezentacija | Ivan Kosogor: Da, ti to možeš (Podcast)

Da, ti to možeš
Ivan Tomić je naš poznati glumac i ekspert za javni nastup!

Ivan Tomić je naš poznati glumac i ekspert za javni nastup! Napisao je svoj stand-up, radio je na filmu i u pozorištu, a danas pored svog posla glume drži radionice javnog nastupa i pomaže ljudima iz svih branši da usavrše svoje komunikacijske veštine, bilo da je potrebno da izlažu pred velikom publikom ili timom koji vode! 

Ovo je još jedan sjajan i koristan razgovor. Uživajte!

Za više epizoda posetite sajt: www.ivankosogor.com

Ukoliko želite da gledate ovu epizodu kliknite ovde: http://bit.ly/ivankosogor

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

205 – Microsoft uvodi integraciju sa Google servisima

Male pobede
Još uvek nije dostupno, ali je najavljeno i u fazi testitranja da Outlook.com uvodi integraciju sa Gmail, Calendar i Gdrive servisima.
Još uvek nije dostupno, ali je najavljeno i u fazi testitranja da Outlook.com uvodi integraciju sa Gmail, Calendar i Gdrive servisima. Microsoft ovime pokazuje pravi pricnip izreke „ako ne možeš da ih pobediš, pridruži im se“.

204 – Aplikacija koja vam tumači ugovore

Male pobede
DoNotPay je nova aplikacija i servis koja je napravljena uz tehnologije mašinskog učenja kako bi korisnicima olakšala analize različitih ugovora, terms of use, end user licence agreement i sličnih.
DoNotPay je nova aplikacija i servis koja je napravljena uz tehnologije mašinskog učenja kako bi korisnicima olakšala analize različitih ugovora, terms of use, end user licence agreement i sličnih. Iako je još uvek u razvoju, predstavlja odličnu ideju razjašnjavanja i upozorenja na stavke koje niko od nas ne čita u 99% slučajeva.

https://www.theverge.com/2019/11/20/20973830/robot-lawyer-donotpay-ai-startup-license-agreements-sign-arbitration-clauses

Epizoda 17: StartUP – Put uspeha | Mila Milenković

Impact hub
Ukoliko niste, poslušajte prošlonedeljnu epizodu jer ove nedelje nastavljamo razgovor sa sjajnom Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.
Ukoliko niste, poslušajte prošlonedeljnu epizodu jer ove nedelje nastavljamo razgovor sa sjajnom Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.

U Impact Hub Belgrade je portfolio adviser i liderka WE Founders zajednice, a kros-ekosistemski Mila je mentorka i agile coach na teme biznis modeling-a, biznis development-a i razvoja timova!

U ovoj epizodi sa Milom smo razgovarali o mnogo čemu – koje su to prilike i prepreke u startap ekosistemu, šta je to što radimo dobro, a u čemu bismo mogli biti bolji. Šta to ona ima da kaže na temu razvoja tima, šta je njoj bitno prilikom procene time, kao i to u kakav tim bi ona volela da investira kao liderka WE Founders zajednice.

Pišite nam koga biste vi voleli da čujete u narednim epizodama “StartUP – Put uspeha” podkasta na našim društvenim mrežama (Linkedin, Facebook, Instagram), pratite naše najnovije događaje na stranici Meetups i prijavite se za naredni Demo Day!

EP 047: Miloš Skokić, Žiška, digitalni marketing – Pojačalo podcast

Pojačalo
Gost Ivana Minića u 47. epizodi Pojačalo podkasta je Miloš Skokić, kreativac, profesionalac u oblasti marketinga i suvlasnik agencije Žiška.
Gost Ivana Minića u 47. epizodi Pojačalo podkasta je Miloš Skokić, kreativac, profesionalac u oblasti marketinga i suvlasnik agencije Žiška. U ovom izdanju podkasta poslušajte kako se Miloševa ljubav prema pisanju i književnosti pretvorila u ljubav i strast prema content marketingu i kako to sve izgleda danas u digital industriji u Srbiji.

U ovoj epizodi saznajte i kako izgleda promeniti par radnih mesta kako bi prepoznao šta želiš i koje su komponente važne da bi jedan srednji biznis funkcionisao na najvišem nivou, te koliko je jasan i otvoren odnos sa zaposlenima i saradnicima bitan za opstanak jedne firme. Takođe, pričaćemo o tome koji su insight-i važni kod online kampanja, kada je zaživeo livestream kod nas i kako je raditi kampanje za veliku kompaniju poput Coca Cola-e. Miloš nam objašnjava i šta je to “Žiška” – podjednako kao pojam, ali i kao agencija.

Teme u podkastu:
– Šta je tačno “Žiška” i kako je dobila baš to ime?
– Šta je bilo pre “Žiške“ i počeci u marketingu
– Kako je izgledao početak karijere
– Burnout-ovanje i izlazak iz agencija
– Osamostaljenje i osnivanje nove agencije “Žiška”
– Samostalni projekti u Žiški i kreiranje sadržaja za klijente
– Prva godina Žiške
– Ko su ljudi koji čine Žišku
– Definisanje izbora klijenata u Žiški
– Kako da unapredite kvalitet svog sadržaja
– Koja je budućnost “Žiške”

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/33pkqXK

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

203 – Šta su „spin off“ startupi ili kompanije?

Male pobede
Nekoliko puta u poslednje vreme sam bio prisutan u društvu gde se priča o „spin off“ startupima ili kompanijama. Šta su tačno ta pravna lica, kako su nastala i zašto…
Nekoliko puta u poslednje vreme sam bio prisutan u društvu gde se priča o „spin off“ startupima ili kompanijama. Šta su tačno ta pravna lica, kako su nastala i zašto…

Epizoda 17 | Mila Milenković part 2

StartUP - Put uspeha
Ove nedelje nastavljamo razgovor sa sjajnom Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.

Ove nedelje nastavljamo razgovor sa sjajnom Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija. Ukoliko niste, poslušajte prošlonedeljnu, 16. epizodu OVDE!

Impact Hub Belgrade je portfolio adviser i liderka WE Founders zajednice. Kros-ekosistemski Mila je mentorka i agile coach na teme biznis modeling-a, biznis development-a i razvoja timova!

U ovoj epizodi sa Milom smo razgovarali o mnogo čemu!

Poslušajte današnju epizodu i saznajte koje su to prilike i prepreke u startap ekosistemu. Šta je to što radimo dobro, a u čemu bismo mogli biti bolji. Šta to ona ima da kaže na temu razvoja tima i šta joj je bitno prilikom procene istog. Ali i to u kakav tim bi ona volela da investira kao liderka WE Founders zajednice.

*Produkciju i sam razgovor vodila je Andreja Koršič. Dizajn zvuka i montažu potpisuje Jovana Tošić.

Kako kreirati uspešnu MARKETING STRATEGIJU | Marketing Strategija 2020 Ivana Ćirković Organ Vlasti

Stepenicama Uspeha
Marketing Strategija za 2020. godinu.

Marketing Strategija za 2020. godinu. Ivana Ćirković je podelila svoje znanje i iskustvo u oblasti marketinga, biznis 2 biznis edukacije, online platformama: Twitter, Instagram, Blog, online prodaja  i uspeh. 

Video podcast je na YouTube kanalu Stepenicama Uspeha. 

Intervju je snimljen u prostorijama hotela City Savoy (Cetinjska 3, Stari Grad, 11000 Beograd, Srbija) http://www.hotelcitysavoy.com

____________

Autori:

Sagovornik: Marko Pajić

Video produkcija: Aleksandar Sretković

____________

Ivana Ćirković biografija:

Ivana Ćirković je konsultant koji se bavi digitalnim marketingom 12 godina, internacionalni trener, predavač i vlasnik agencije za savetovanje KickStart. 

Kroz svoje iskustvo radila je sa neprofitnim organizacijama, malim – srednjim preduzećima i državnim institucijama. 

Pored toga, Ivana je vlasnik ženskog sajta Organ Vlasti, kao i jedan od predavača Extended Skills treninga na temu marketinga, društvenih mreža, SEO-a i pisanja za web.

____________

Ivana Ćirković linkovi:

FB: https://www.facebook.com/Ivana.OV.Cirkovic

TW: https://twitter.com/i_cirkovic

IG: https://www.instagram.com/i_cirkovic/

LI: https://www.linkedin.com/in/ivanacirkovic/

Blog: https://ivanacirkovic.com/

Kickstart.rs: https://kickstart.rs/

Organ Vlasti: https://organvlasti.com/

____________

Stepenicama Uspeha Linkovi:

FB: https://www.facebook.com/stepenicamauspeha

TW: https://twitter.com/SUspeha

IG: https://www.instagram.com/stepenicamauspeha

Pratite nas na društvenim mrežama i obavezno SUBSCRIBE!

#StepenicamaUspeha #MarketingStrategija #IvanaCirkovic