Kada radite prodaju, sigurno vam se desilo da ste „izgubili“ klijenta jer im nije odgovarala vaša cena, bili ste preskupi.
EP 069: Nikola Obradović, serijski IT preduzetnik – Pojačalo podcast
PojačaloU 69. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Nikola Obradović – preduzetnik i osnivač “Bridgewater Labs”.
348 – Pasivnost u poslu
Male pobedeKoliko često se osećate kao da nešto čekate i da pasivno prolazite kroz radnu nedelju, ili još gore, da sve što radite nije dalo nikakvog rezultata i bolje da niste ni radili ništa.
347 – Kreiranje novih proizvoda kroz rešavanje problema
Male pobedeJedan od najboljih načina za kreiranje novih usluga ili prozivoda jeste fokusiranje na identifikaciju i rešavanje pojedinačnih problema koji su vam bliski ili koje primećujete.
#301: Iluzije života na društvenim mrežama
Vreme je za VAsKoliko verujemo društvenim mrežama i zašto je sve lažno?
346 – Kupovina opreme prilikom počinjanja novih projekata
Male pobedeKada počinjemo novi projekat ili kada ulazimo u novu oblast interesovanja, koja zahteva određenu vrstu opreme ili hardvera (npr. video ili audio produkcija), to može biti veliko ulaganje i rupa bez dna.
Odliv mozgova i depopulacija u Srbiji – Irena Cerović | TALASNA DUŽINA #46
Talasna dužinaGošća: Irena Cerović, UNDP.
Djordje Stojković — Važno je da se sada svi ujedinimo | Ivan Kosogor (Podcast)
Da, ti to možešPodržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor
Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/
Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/
? Zapratite me:
Instagram: www.instagram.com/ivankosogor/
Podcast: www.ivankosogor.com/podcast/
Website: www.ivankosogor.com/
Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/
Hvala vam na podršci!
—
Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support
345 – Povratak u poslovnu naviku
Male pobedeNebitno da li ste bili odsutni na godišnjem odmoru ili zbog nečeg drugoga, prekid neke poslovne navike može da vam oteža stvari kada dođe vreme da se njoj vratite.
344 – Vaš je izbor kako komunicirate (RANT)
Male pobedeNe mogu da ne zaokružim priču od cele nedelje i krizom sa Payoneer servisom, sa osvrtom na korisnike Payoneer-a, na komunikaciju preko društvenih mreža, na komentare…