360 – Kako raditi networking u doba samo-distanciranja

Male pobede
Kako god da se ophodimo prema trenutnoj situaciji, činjenica je da nema poslovnih događaja na kojima bismo održavali kontakte sa kolegama, poznanicima, potencijalnim klijentima i jednostavno drugim poslovnim konekcijama.
Kako god da se ophodimo prema trenutnoj situaciji, činjenica je da nema poslovnih događaja na kojima bismo održavali kontakte sa kolegama, poznanicima, potencijalnim klijentima i jednostavno drugim poslovnim konekcijama. Evo kako možemo nešto od toga „nadoknaditi“ tokom ovog perioda.

359 – 15-to minutni grad

Male pobede
Da li ste čuli za pojam „Petnaesto minutni grad“?
Da li ste čuli za pojam „Petnaesto minutni grad“? Pojam je nastao kao odgovor na važnost zajednice i ljudi tokom planiranja i kreiranja planova za „pametne gradove“. A sa razvojem trenutne epidemiološke situacije, postaje sve interesantniji kao ideja koja može dati neku novu vrednost lokalnim zajednicama.

Više o tome:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-07-15/mayors-tout-the-15-minute-city-as-covid-recovery?srnd=citylab

#304: Pomozimo radnicima u turističkom sektoru

Vreme je za VAs
Pozdrav dragi moji slušaoci, današnja epizoda je veoma posebna, zato što je posvećujem turističkim radnicima ako ste propustili na društvenim mrežama pokrenula sam akciju pod nazivom i sa hashtagom #100besplatnihkurseva.
www.nikolinaandric.com/100besplatnihkurseva  

Pozdrav dragi moji slušaoci, današnja epizoda je veoma posebna, zato što je posvećujem turističkim radnicima ako ste propustili na društvenim mrežama pokrenula sam akciju pod nazivom i sa hashtagom #100besplatnihkurseva.

www.nikolinaandric.com/100besplatnihkurseva  

EP 071: Ružica Milutinović, slikarka – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 71. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Ružica Milutinović – ekonomista i slikar.
U 71. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Ružica Milutinović – ekonomista i slikar. Ružica je umetnik-ekonomista, te o svemu gleda i priča iz te dve perspektive. Ova nadarena umetnica govoriće o tome šta ju je navelo da ipak ne upiše Likovnu akademiju već ekonomiju, te kako je tekla njena karijera prvo u lizing kući, a potom u banci i marketingu. Kako je raditi u korporativnom svetu: kretanje od nule i učenje, penjanje uz korporativne lestve, danonoćni rad i stres te posledice koje sve to u stopu prate samo su neke od tema o kojim žemo razgovarati.

U drugom delu očekuje nas malo vedrija nota: Ružičin povratak prvoj ljubavi – slikanju; motivima, proboju na slikarsku scenu, primeni veština iz prethodne karijere, te kako je jedan film Pedra Almodovara sve promenio i otvorio jedno potpuno novo tržište za Ružičina dela.

Teme u podkastu:
– Obrazovni put razborite umetničke duše
– Neprilagođenost umetnika
– Uplovljavanje u slikarske vode
– Rad, red i disciplina
– Korporativni stres i posledice istog
– Privatni život nakon otkaza
– Proboj

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3f3qpHA

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Dunja Vesić — Da li PANIČNI NAPADI mogu zauvek da nestanu? | Ivan Kosogor (Podcast)

Da, ti to možeš
Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor
Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije
Podcast PRO kurs: http://www.ivankosogor.com/podcast-pro/

Kada razumete ulogu paničnih napada, dođete do njihovog smisla (značenja), kada osetite emocije koje potiskujete – panični napad više neće imati svoju funkciju u vašem životu.

Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor

Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije

Podcast PRO kurs: http://www.ivankosogor.com/podcast-pro/

Kada razumete ulogu paničnih napada, dođete do njihovog smisla (značenja), kada osetite emocije koje potiskujete – panični napad više neće imati svoju funkciju u vašem životu.

Ebook: https://psihoterapijadunjavesic.rs/ebook/

💯 Zapratite me:

Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/

Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/

Website: www.ivankosogor.com/

Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

EP5: Udeo u firmi kao benefit za vaše zaposlene?

Netokracija Office Talks
Da li ste razmišljali da vaše zaposlene uključite u vlasničku strukturu vaše kompanije?
Da li ste razmišljali da vaše zaposlene uključite u vlasničku strukturu vaše kompanije? Da li znate šta je nešto što se zove employee stock ownership plan? Ova i druga pitanja glavna su tema pete epizode Office Talks podcasta.

U novoj epizodi dotakli smo se i toga šta to podrazumeva sistem nagrađivanja zaposlenih kroz mogućnost sticanja udela u vlasničkoj strukturi jednog d.o.o, kao i zašto je taj proces važan sa strane motivacije zaposlenih i kada se treba odlučiti za taj korak. O ovim temama, razgovarali smo sa Markom Ćulafićem, advokatom i saradnikom u advokatskoj kancelariji Karanovic & Partners.

Pored ovih termina, Marko nam je detaljnije približio pojmove kao što su RSU i vesting period. U epizodi razgovaramo kako je ovaj model vlasničke strukture odnedavno postao primenjiv i u Srbiji.
__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/2757635/admin/

358 – Da li tražite avans za vaše usluge?

Male pobede
Avans ili depozit je iznos koji klijent plaća na početku projekta i dosta ljudi gleda negativno na traženje ili plaćanje istog.
Avans ili depozit je iznos koji klijent plaća na početku projekta i dosta ljudi gleda negativno na traženje ili plaćanje istog. U zavisnosti od toga koliko je komplikovana vaša usluga, koliko dugo traje projekat, nema ništa loše u traženju i postavljenju uslova za depozit. Ključna razlika između razmišljanja kada postoji avansna uplata ili ne, jeste koliko je i klijent posvećen projektu.

357 – Kako naplatiti dodatne troškove klijentu

Male pobede
U svakom projektu se može javiti situacija da je na kraju potrebno naplatiti dodatne troškove, a to može biti veoma stresno.
U svakom projektu se može javiti situacija da je na kraju potrebno naplatiti dodatne troškove, a to može biti veoma stresno. Sa jedne strane trebate obavestiti klijenta o tome, a ne želite da ispadnete „pohlepni“, bitno vam je da klijent bude zadovoljan – ali i da naplatite sve što treba. Ključna stvar je komunikacija sa klijentom, od samog početka projekta, inicijalnih dogovora, kao i vaša posvećenost toj komunikaciji tokom procesa rada.

Ivan Kosogor i Nemanja Milović o filteru, disciplini, energiji i društvenim mrežama [Filter PODCAST]

Da, ti to možeš
Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor
Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

Instagram: @nemanjamilovic

? Zapratite me:
Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/
Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/
Website: www.ivankosogor.com/
Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor

Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

Instagram: @nemanjamilovic

💯 Zapratite me:

Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/

Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/

Website: www.ivankosogor.com/

Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

356 – Da li smarate klijente sa „savršenom“ prodajom

Male pobede
Sto ljudi, sto ćudi…
Sto ljudi, sto ćudi… Siguran sam da ste se sreli sa najrazličitijim klijentima, od onih koji vole da se cenkaju i nikad im ništa nije dobro, do onih koji su odlučili da kupe vaš proizvod ili uslugu pre nego što su vas i sreli prvi put. Veoma je bitno da slušate šta klijent želi i da svaki razgovor prilagodite tome, posebno kada prodajete. Nije bitno što niste rekli sve, nije bitno što niste predstavili onu savršenu prezentaciju vašeg proizvoda, ako ste zaključili ugovor.