POP Depression #1151 [06/10/2025]

POP Depresija
Featured: Yasmine Hamdan, Cate Le Bon, СОЮЗ, Benjamin Biolay, Damien Jurado, KOIKOI, The Cyclist Conspiracy, Širom, Geese…
info: https://www.popdepresija.com/?p=14798
mixcloud artwork from Blue Lights S03
Featured: Yasmine Hamdan, Cate Le Bon, СОЮЗ, Benjamin Biolay, Damien Jurado, KOIKOI, The Cyclist Conspiracy, Širom, Geese…
info: https://www.popdepresija.com/?p=14798
mixcloud artwork from Blue Lights S03

#280 – fantom slobode u skc-u

Sceniranje
Dragi slušaoci, nakon duge pauze i društvenih gibanja, Sceniranje ulazi u novu sezonu!
Dragi slušaoci, nakon duge pauze i društvenih gibanja, Sceniranje ulazi u novu sezonu!

U 280. epizodi ugostili smo studente iz oslobođenog SKC-a. Razgovarali smo o zgodama i nezgodama kulturne blokade, o programima oslobođenog SKC-a i svakodnevnim izazovima održavanja prostora i događaja.

Dotakli smo se i pitanja na koji način je oslobođeni SKC postavio studentske kulturne standarde tokom blokade (od kraja februara do kraja jula), podsetili se prvih programa i performansa „48 sati“, kao i preko 200 događaja koji su se za tih šest meseci odigrali.

O oslobođenom SKC-u govorili su: Tara, Ivanja i Đole.
Voditelji emisije: Branislav Sarić i Nenad Pinter
Gosti su ujedno i naši muzički urednici.

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – American Girl

Remarker
Novi ZUT pod nazivom „American Girl“ govor i novom filmu Pol Tomas Andersona „Jedna bitka za drugom“ (2025), koji, sudeći po kritikama, ali i utiscima @syntsintetic Vladimira Ceriča i @LeyaKeller Biljane Srbljanović, ozbiljno remek-delo ovog doba.
Novi ZUT pod nazivom „American Girl“ govor i novom filmu Pol Tomas Andersona „Jedna bitka za drugom“ (2025), koji, sudeći po kritikama, ali i utiscima @syntsintetic Vladimira Ceriča i @LeyaKeller Biljane Srbljanović, ozbiljno remek-delo ovog doba. Film je inspirisan romanom „Vineland“ Tomas Pinčona, i to ne samo pričom o roditeljstvu, odnosu otac-ćerka, koji je u srcu i filma i knjige, već i pogledom koji je izmedju razočaranja, tuge i smeha, na sudbine „revolucionara“ koje se decenijama ponavljaju a da niko ništa iz toga naučio nije. Ono što je Keller zaboravila da kaže je da je za nju ovo naj-tarantinovski PTA film, but in a good way, a ono što je Synth stigao da kaže je da je fascinantna scena potere kroz vodopade autoputa, snimana klasičnim filmskim sredstvima i jezikom koji znamo još od Hičkoka. Da li je ovo film godine, ili čak decenije kako mnogi pišu, i da li je kraj sretan i poletan ili mračan i tragičan, bez obzira na ono što nam se čini, slušajte u novom ZUT-u, pišite nam, lajkujte, šerujte i pomozite nam da budemo slušani.