TALASNA DUŽINA #11 JELENA VUJANOVIĆ – DVERI IZMEĐU MODERNOG I TRADICIONALNOG

Talasna dužina
Na koji način Dveri planiraju da promovišu porodičnu politiku?
Na koji način Dveri planiraju da promovišu porodičnu politiku?

Kako pomiriti zahtev za jakom porodicom i slobodom pojedinca?

Da li su Dveri za zabranu LGBT Parade u Beogradu?

Koliko će odnos prema osuđenim ratnim zločincima da utiče na
brend Dveri u budućnosti?

Koje su granice slobode govora?

Kakv je odnos Dveri prema obaveznoj vakcinaciji?

Gošća: Jelena Vujanović, Direktorka Informativne službe Dveri

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

FAKAT Nezaposlenost, brojanje rupa i rekorderi regiona

Fakat
Na koji način Siniša Mali zloupotrebljava činjenice kada govori od smanjenju nezaposlenosti u 2018. u odnosu na 2013?
Na koji način Siniša Mali zloupotrebljava činjenice kada govori od smanjenju nezaposlenosti u 2018. u odnosu na 2013? Da li je Srbija prošle godine pretekla sve po platama i penzijama u regionu, sem Crne Gore, kao što tvrdi predsednik Vučić? Šta radi predsednik Srbije kada „pobegne“ obezbeđenju? Saznajte u novoj epizoda serijala Fakat.  

U MIKROFON Slobodan Georgiev

U mikrofon
O tome da li je položaj novinara i medija u Srbiji postala dosadna tema koja zanima samo medijske radnike, da li se društvo adaptiralo na nasilje do te mere da ga shvata kao deo svakodnevice i da li povređena glava studenta Dejana Bagarića iz Novog Sada budi šire interesovanje „U mikrofon“ govori novinar Slobodan Georgiev.
O tome da li je položaj novinara i medija u Srbiji postala dosadna tema koja zanima samo medijske radnike, da li se društvo adaptiralo na nasilje do te mere da ga shvata kao deo svakodnevice i da li povređena glava studenta Dejana Bagarića iz Novog Sada budi šire interesovanje „U mikrofon“ govori novinar Slobodan Georgiev.

ŽENERGIJA 95- Zašto je poludeo gospodin R?

Ženergija
Visoka je koncentracija nasilja i mržnje svuda oko nas.
Visoka je koncentracija nasilja i mržnje svuda oko nas. Ljudi su spremni da prebiju, zgaze, ubiju a da ni ne znaju prema kome seju toliku mržnju, šta se dešava nama u životima, već surovost uzima svoje. Tokom svog života Nataša Govedarica spaja umetnost, aktivizam, svest , pamet i pravdu. U ratu je radila kao radio amaterka, i putovala po celoj BiH, spajala prekinute veze. prelazila mostove, Mostar joj je zacrtan u dušu, Sarajevo u telo i život. A mesta gde je Nataša je mesto gde nema straha, jer borba i trka koju vodimo i živimo je nešto što nas motiviše da ne odustanemo!!

KUPEK 242, Ismet Sijarina i Fatmir Spahiu, Neue Kosovo Kunst

KUPEK
Film „Hladni novembar“ prati Fadila, oca dvoje dece i zaposlenog u arhivi jedne državne institucije, a koji sa jačanjem tenzija i pritisaka od strane režima Slobodana Miloševića biva primoran da bira između dve loše opcije.”
I kako to biva na ovim našim prostorima razapet je sa obje strane.
Film „Hladni novembar“ prati Fadila, oca dvoje dece i zaposlenog u arhivi jedne državne institucije, a koji sa jačanjem tenzija i pritisaka od strane režima Slobodana Miloševića biva primoran da bira između dve loše opcije.”
I kako to biva na ovim našim prostorima razapet je sa obje strane. Priča o Fadilu je priča o Vladimiru Trifunoviću, generalu JNA koji je stotine mladića vratio svojim majkama kući, pa mu je suđeno za izdaju tamo gde ih je vratio. Suđeno mu je i za zločine tamo odakle ih je vratio, iako tih zločina nije bilo. Priča je to o svakom čoveku koji se u vremenu zla nije tek tako priklonio struji kojom su svi krenuli, kog nije zanela nacionalna romantika i mržnja. Priča je to o Čoveku. A takvih je bilo ali se o njima priče ne pričaju.

Ali zato KUPEK i postoji. Postoji da bi “mali” ljudi dobili svoj prostor. U ovom 242. KUPEK izdanju ustupili smo ga autorima filma, Ismetu Sijarini i Fatmiru Spahiuu.