GENERACIJE: Bumeri, Milenijalci, X, Z / Sanja Ćopić / ŽIŠKA podkast #165

Storage Time
Alo bumeru, siđi sa Fejsbuka i Vajbera i poslušaj neki podkast kao svaki normalan milenijalac.
Alo bumeru, siđi sa Fejsbuka i Vajbera i poslušaj neki podkast kao svaki normalan milenijalac! Živi malo, dok te ne pregaze Zederi sa TikTok plesovima i ostaneš bezvoljan kao Generacija X!

Prethodne dve rečenice obuhvataju skoro pa sve trenutno žive ljude. I svi razumemo sa čime sam se tačno našalio sa svakom od generacija. Međutim, da li podela koja grupiše ljude rođene u razmaku od 20 godina sakriva više nego što otkriva?

O tome pričamo sa Sanjom Ćopić, Employee Experience menadžerkom u EyeSee

00:00 Uvod
02:30 Definicija
02:55 Čemu služe generacije?
24:15 Prozivanje između generacija
26:55 Da li su korisne?
39:25 Generacije definišu šta je kul
47:55 Šta to znači za brendove?
59:30 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Sanja Ćopić i Goran Jankuloski

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

MAMURLUK: Kako se “nikad više” pretvori u “samo još jedno” / ŽIŠKA podkast #162

Storage Time
Ne, ne drži te od sinoć, lepo čitaš naslov- imamo epizodu o mamurluku.
Ne, ne drži te od sinoć, lepo čitaš naslov- imamo epizodu o mamurluku! Spoiler alert: nismo je snimali mamurni, ali jesmo je pripremili, malo manje štreberski i istraživački, a malo više empirijski i iz iskustva. Ako te interesuje kako Goran rešava svoj mamurluk, šta su Sodine teorije oko uloge alkohola u našoj kulturi i kako se slažu mamurluk i advertajzing, ovo je epizoda za tebe!

P.S. Smišljali smo i slogane za praistorijske lekove za mamurluk. Uživaj!

00:00 Uvod
08:30 Politički mamurluk
18:45 Lična iskustva
23:50 Kulturološki kontekst
25:00 Mamurluk u adverzajzingu
30:40 Reklame koje koriste mamurluk kao insajt
38:30 Praistorijski lekovi
45:30 Preporuke za lek za mamurluk
55:20 Fizički i metafizičk mamurluk
57:15 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Dušan Soda Nikolić i Goran Jankuloski

Možeš me zapratiti na LinkedInu gde prikupljam info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

IMERZIJA: Prvi korak rešavanja svakog kreativnog problema / Ana Jeličić / ŽIŠKA podkast #161

Storage Time
IMERZIJA zvuči jako fensi.
IMERZIJA zvuči jako fensi. I jeste! Koliko god se mi voleli da se sprdamo konstantno sa svetim kravama advertajzinga, nema spora da je imerzija jako bitan korak, prvi nezaobilazni korak kreativnog procesa, najbitniji nama kao konsultantima, ali i bilo kome ko radi na problemu.
A šta je?
Eeeee, pa poslušajte epizodu!

00:00 Uvod
01:30 Definicija
19:10 Intervjui: šta su prednosti i mane?
34:00 Istraživnja i podaci
42:06 Šta je uvid?
59:50 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: xxx i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

FLEKSING: Javna tajna iza najpopularnijeg Internet sadržaja / Uroš Đurović / ŽIŠKA podkast #160

Storage Time
Danas pričamo o fleksingu.
Danas pričamo o fleksingu!

Ako ne znate šta je, ostanite sa nama obećavam značiće vam: ako ste ikada poslušali rep pesmu, zapitali se zašto su Andrew Tate i Baka Prase popularni, ova epizoda ima sve odgovore!

Ako već znate šta je fleksing onda znate da vas čeka naše patentirano overtinkovanje glupih pop kulturinih fenomena koje mi obožavamo da snimamo, bacanje primera od kojih nam je svima muka i sve drugo što voli naša armija od 1500 gledaloslušalaca!

Epizodu je pripremio Uroš Đurović, osnivač Muzeja popularnih i supkultura i IT regruter u FatCat Select-u. Uroš je radio različite projekte i poslove u kulturi, a najponosniji je na projekat Muzeja popularnih i supkultura – Camping the trash out!

Slika "Ambasadori" koju pominjemo: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ambassadors_(Holbein)

00:00 Uvod
03:30 Šta je fleksing?
09:20 Istorija fleksinga
12:15 Fleksing u rep kulturi
23:30 Fleksing na YouTube
32:00 Skriveni fleksing
40:20 Kada je flexing ok?
48:00 Fleksing na Instagramu
53:00 Postoji li Fleksing na TikToku?
59:20 Korporativni fleksing

Epizodu pripremili i prezentovali: Uroš Đurović i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

Kako se prave živi BRENDOVI? / Chris Farmer / ŽIŠKA podkast #159

Storage Time
Chris Farmer, je kolega marketar, tačnije brend konsultant.
Chris Farmer, je kolega marketar, tačnije brend konsultant. Ali takođe je pisac! Možda znaš za njega po njegovoj poznatoj knjizi Grumpy in Belgrade koja je njegovo lično i iskreno iskustvo srpske poslovne kulture!
Chris je napisao novu knjigu, Living Brands. Living Brands se fokusira na ono što je njegova poslovna ekspertiza: kako se prave uspešni brendovi? Pa ono… time nam se bavi podkast, pa smo ga namolili da dođe!

00:00 Intro
01:20 Why’d you write this book?
03:05 What is a brand and what is branding?
38:00 What are the most common misconceptions in branding?
54:45 Are marketeers good businesspeople?
01:05 Outro

Epizodu pripremili i prezentovali: Chris Farmer i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

LUKSUZNI BRENDOVI / Sanja Dimitrijević / ŽIŠKA podkast #158

Storage Time
Mnogi ljudi luksuzne brendove smatraju vrhuncem marketinga.
Mnogi ljudi luksuzne brendove smatraju vrhuncem marketinga. Sa jedne strane, to je zato što je većina vrednosti luksuznog brenda u neopipljivim kvalitetima – brend igra mnogo veću ulogu nego proizvod. Sa druge strane – skupi su i svi bi da provale kako da i oni malo zarade od tog luksuza!

Pa, kako kako se pravi luksuzan brend i šta je to uopšte pričamo sa Sanjom Dimitrijević.

00:00 Uvod
01:14 Zašto je zanimljivo raditi sa luksuznim brendovima?
03:25 Šta je definicija luksuznog brenda?
18:00 Kako se luksuz razlikuje od premium?
29:20 Kako se pravi luksuzni brend?
43:10 Kako se kreira želja?
53:30 Kako se postiže eksluzivnost?
56:00 Diktiraj razgovore
01:00:00 Kako da održiš poziciju luksuznog breda kada se potrošači promene?
01:12:00 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Sanja Dimitrijević i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

NEOGRANIČENI slobodni dani / Katarina Grčić / ŽIŠKA podkast #157

Storage Time
Zamisli da imaš NEOGRANIČEN broj slobodnih dana.
Zamisli da imaš NEOGRANIČEN broj slobodnih dana. Zamisli da te niko ne pita koliko dugo ćeš zaista da ideš na odmor! Zvuči super?

Ali, da li je zaista? Zvuči previše dobro da bi bilo istinito!? Možda to piše na papiru, a u praksi svi glavimo do 9 uveče i niko ni ne spominje odmor? Možda ovo radi u nekim IT gigantima, ali ne za nas obične smrtnike!? Tako sam i ja mislio…

A onda sam jednostavno pronašao nekoga ko radi u firmi koja ima neograničen odmor – Katarinu Grčić iz Florence Healthcare! I onda je zamolio da pripremi odgovore na sva moje pitanja, čuj mene paranoje, hoću reći sumnje!

00:00 Uvod
01:30 Koje je tvoje iskustvo sa neograničenim brojem slobodnih dana?
05:00 Šta je tačno politika neograničenih odmora?
10:15 Da li ljudi zloupotrebljavaju ovu mogućnost?
19:00 U kojoj meri ljudi koriste neograničene slobodne dane?
28:30 Zašto je dobro za kompaniju da uvede neograničene slobodne dane?
40:00 Da li bi preporučila ovo drugim firmama?
58:00 Da li je sve ovo marketinški trik?
01:05:00 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Katarina Grčić i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

SINDROM ULJEZA / Milan Cvijić / ŽIŠKA podkast #156

Storage Time
Sindrom uljeza, iliti na slavjanosrbskom “impostor syndrome”, je osećanje mnogih ostvarenih ljudi da nisu toliko sposobni koliko drugi ljudi misle da jesu i strah da će to neko “otkriti” i “raskrinkati ih”.
Sindrom uljeza, iliti na slavjanosrbskom “impostor syndrome”, je osećanje mnogih ostvarenih ljudi da nisu toliko sposobni koliko drugi ljudi misle da jesu i strah da će to neko “otkriti” i “raskrinkati ih”. Možda zvuči egzotično, ali u stvari je dosta česta pojava u poslovnom svetu. Ja se često borim sa ovakvim mislima, a viđao sam i mnoge kolege kojima je sindrom uljeza zagorčao karijeru.

Zato sam doveo svog drugara iz vrtića da pričamo o tome. Milan Cvijić nije psiholog, već samo osoba koja se tokom cele svoje karijere borila sa sindromom uljeza. Zato će ovo i biti jedna realna priča, sa tek pomalo teorije!

00:00 Uvod
04:00 Šta je sindrom uljeza?
14:00 Kako da prepoznam da li imam sindrom uljeza?
18:30 Šta je sindrom?
22:00 Kako prepoznati da li imamo sindrom?
30:00 Kako organizaciona kultura utiče na sindrom uljeza?
48:30 Šta da radim ako imam previše anksioznosti?
53:50 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Milan Cvijić i Goran Jankuloski

Možeš me zapratiti na LinkedInu gde često prikupljam info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

RARE & SHARE: Podkast o retkim bolestima / Dejan Pataki / ŽIŠKA podkast #155

Storage Time
Danas sa Dejanom Patakijem pričamo o veoma bitnoj, ali ipak nepopularnoj temi: retkim bolestima.
Danas sa Dejanom Patakijem pričamo o veoma bitnoj, ali ipak nepopularnoj temi: retkim bolestima. Znam šta sad mislite: “joj bre, ne mogu da se mračim, taman mi je produženi vikend malo da se odmorim!” I sasvim vas razumem, većinu dana i ja bih pomislio isto.

Dok me nije nazvao Dejan i podelio sa mnom podkast koji radi sa suprugom Anom. Rare & Share je biblioteka priča koje su herojske, ali obične; teške, ali inspirativne; potresne, ali motivišuće. Stvarno savetujem da preslušate bar jednu epizodu.

A ako mi ne verujte, poslušajte ovu prvo!

00:00 Uvod
01:30 Šta je Rare&Share?
10:30 Retke bolesti
29:00 Zašto postoji tenzija između lekara i udruženja?
37:30 Šta je naredni korak za retke bolesti u našoj zemlji?
53:10 Kakav je prijem kod publike?
01:01:00 Budućnost
01:04:00 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Dejan Pataki i Goran Jankuloski

Rare & Share možeš pratiti na YouTube i svim audio platformama
https://www.youtube.com/channel/UCYeq634_3gowGUxPHNmjWWw
https://podcast.rs/show/rare-and-share/
https://open.spotify.com/show/6RdgAZWzxDwSynEdhYPye2

Produkciju Rare & Share podkasta radi Retro Digital Agency:
https://retrodigital.agency/en/home/

A našeg agencija ŽIŠKA: www.ziska.rs

ELON konačno kupio TWITTER / ŽIŠKA podkast #154

Storage Time
Evo nas ovde ponovo.
Evo nas ovde ponovo. Pre pola godine smo već pričali o ovome, ali ne-lezi-vraže Elon je moooorao da napravi neku papazjaniju. Sad je konačno legao na rudu. Kupio je Twitter. To je okinulo najuzbuldljiviju nedelju u svetu društvenih medija za dugo dugo vremena. Pa da objasnimo šta se sve desilo…
i da li je to kraj jedne velike ere tehnoloških kompanija?

01:20 Šta se tačno desilo?
11:00 Šta su nove funkcionalnosti i šta mislimo o njima?
13:00 Da li je Elon prava osoba da ovo isporuči?
18:50 Hajde da ne pričamo o plitici
32:40 Da li je ovo End of Big Tech?
40:00 Gde su inovacije?
50:00 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: xxx i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk