ŽENERGIJA 110- BeFem 10 !

Nekategorizovano
U decembru 2009. godine, dve prijateljice odlučuju da feministički festival organizuju u Srbiji.
U decembru 2009. godine, dve prijateljice odlučuju da feministički festival organizuju u Srbiji. S namerom da se otvori prostor za sve one kojima je tesno da misle i vole u „svoja četiri zida“, BeFem nastaje kao progresivan otpor nasilju, mržnji i tradicionalnim konzervativnim strukturama.
Od samih početaka, hrabro je zadavao udarce patrijarhatu, otvarajući teme o kojima se retko ili u strahu javno govorilo. Debate o rodu, politici, seksualnosti, marginama društva i otporu normama u čijim se okvirima dešava kontinuirana proizvodnja nasilja terale su nas da budemo istrajne u želji da menjamo društvo u kome živimo. Iako smo nekad zbog tih razgovora ljute, tužne, ili se osećamo nebezbedno, BeFem ostaje mesto ljubavi i zajedništva.
Befem se bavi proizvodnjom medijskog sadžaja, i mnogim drugim stvarima o kojima nam govori Jelena Višnjić, suosnivačica, programska direktorka Befem-a.

Tiket sa kvotom preko 3000 i 1 na Galatu, da ili ne? | Iz Keca u Dvojku powered by Mozzart

Nekategorizovano
Tiket sa kvotom preko 3000 i 1 na Galatu, da ili ne.
Tiket sa kvotom preko 3000 i 1 na Galatu, da ili ne? | Iz Keca u Dvojku powered by Mozzart | Nedeljni vodič za pametno klađenje i dobre tikete | Sport Klub Podcast

Tikete mozete odigrati na sajtu: https://www.mozzartbet.com

➜ Vesti i informacije pratite na Sport Klub sajtu: https://goo.gl/F8xhUR

? Pratite Sport Klub na društvenim mrežama:

▶ Facebook: https://goo.gl/rujxyB
? Instagram: https://goo.gl/fjzJpp
⌨ Twitter: https://goo.gl/1DTJQW
? Mixcloud: https://goo.gl/tw6tCe
? Sport Klub Sajt: https://goo.gl/F8xhURF8xhUR

#sportklub
#Mozzartbet
———————————————————————————————————

⏩ Svako postavljanje video materijala (klipova, stream-ova…) bićemo prinuđeni da prijavimo YouTube administratorima. To može rezultovati i trajnim gašenjem Vašeg kanala od strane YouTube-a ili tužbe od strane United Media Production d.o.o. Beograd.⏪

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Osteopenia i digitalni botoks

Nekategorizovano
U epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu” pod nazivom „Osteopenia i digitalni botoks” Biljana Keller i Vladimir Cerić govore o novom filmu „Irac” koji je režirao Martin Skorseze.
U epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu” pod nazivom „Osteopenia i digitalni botoks” Biljana Keller i Vladimir Cerić govore o novom filmu „Irac” koji je režirao Martin Skorseze. Njegova najnovija gangsterska priča zasnovana na romanu „I Heard You Paint Houses” Čarlsa Branta, fokusira se na tri lika: Frenka Širana (Robert De Niro) kamiondžiju i ubicu, Rasela Bafalina (Džo Peši) mafijaša iz Pensilvanije i Džimija Hofu (Al Paćino) predsednika sindikata. O ovom filmu pričaju i pišu svi: o deglamuralizaciji mafije, glumi De Nira, Pešija, Paćina, o tome da je mafija bila uključena u izbornu prevaru i ubistvo Kenedija, u invaziju u Zalivu svinja… Međutim priča se i o dosadi, trajanju, specijalnim efektima, o platformi na kojoj se emituje. Kritika obožava ovaj film, publika jako voli ovaj film, ali malo manje od kritike. #team_keller i #team_synth su zaratili, sa kim se slažete i zbog čega napišite u komentarima! Hvala i što šerujete, slušate i volite naš podkast, mnogo nam to znači! Disklejmer: Ko je kao mali spavao s igračkom E.T.-a, kada prvi put čuje da se ovaj vanzemaljac spominje u ovoj epizodi podkasta, neka pevuši minut pa nek nastavi da sluša.

Jutarnji program za Srbiju – decembar/prosinac 06, 2019

Nekategorizovano

Emisija namenjena slušaocima u Srbiji koja sadrži lokalne, regionalne i vesti iz sveta te tematske priloge o aktuelnim dešavanjima priče iz svakodnevnog života.

 

Emisija namenjena slušaocima u Srbiji koja sadrži lokalne, regionalne i vesti iz sveta te tematske priloge o aktuelnim dešavanjima priče iz svakodnevnog života.

 

210 – Programmatic oglašavanje i podcast sadržaj

Nekategorizovano
Programmatic oglašavanje nije nova stvar, ali jeste obavijena sa gomilom tehničkih detalja koje ga čine nečim što većina ljudi ne razume.
Programmatic oglašavanje nije nova stvar, ali jeste obavijena sa gomilom tehničkih detalja koje ga čine nečim što većina ljudi ne razume. Kada već dođe do toga da koristimo ovaj vid oglašavanja, većina brendova isto radi preko nekih agencija. Iako nam programmatic oglašavanje može doneti mnogo prednosti, mislim da mu nije mesto na svim kanalima sadržaja, npr. u podcastima.

MSDSS S01E04

Nekategorizovano
SENZACIONALNO!!
SENZACIONALNO!!

Tamara se zapitala da li postoji srednja klasa, Dule je branio Bajagu, Bojana je uletela u Mašićevu zamku šta je Vučić mogao da uradi a nije i taman kada je sve vodilo ka srećnom kraju Dušan Mašić je krenuo da veliča Vučićeve uspehe! Usledilo je paklenih 15 minuta!